Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Budowa serwera www dla 1000 stron internetowych

07 Lut 2008 12:32 2056 12
  • Poziom 9  
    Witam. Mam mały problem. Jestem uczniem technikum i otrzymałem ostatnio zadanie aby zbudować serwer www dla 1000 stron internetowych. Kompletnie nie wiem od czego zacząć jaką płytę wybrać ile pamięci. Prosiłbym o gotowe już kompozycje bądź chociaż o wskazówki co jest ważne przy budowie takiego serwera. Ile pamięci? itd. Będę wdzięczny za każdą pomoc. :idea::?:
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Ilość stron nie ma aż takiego wielkiego znaczenia.
    Ważniejsza będzie ilość odwiedzin i łącze.
  • Poziom 27  
    Dla 1000 stron to chyba bardziej opłaca się wynająć serwer wirtualny, np. na www.ovh.pl . Dobór parametrów zależy od szacowanego obciążenia serwera. Jeżeli to będą tylko małe statyczne stronki, to spokojnie wystarczy najtańsza konfiguracja jaką tam mają.
  • Poziom 9  
    Nie wiem nic o obciazeniach. Mowił tylko że dla 1000 stron można więc spojrzeć na to jako może 1000 użytkowników. Możecie mi zaproponować jakieś konfiguracje?? Przynajmniej jaką dać płytę główną ile pamięci RAM i jakie dyski twarde. Reszte juz może spróbuje jakoś sam stworzyć. Bedę mega wdzięczny jeśli chociaż trochę mi pomożecie. Może jakieś przydatne linki ze wskazówkami??

Dodano po 2 [minuty]:

A i tu nie chodzi o wynajmowanie tylko ja mam zaprojektować taki serwer. Złożyć go z części i uzasadnić ich wybór dlaczego to a nie coś innego. W tym tkwi właśnie problem bo ja nie bardzo się na tym znam.
  • Poziom 27  
    Nie rozumiem. To jest jakiś zadanie domowe, że masz sobie wymyślić hipotetyczny serwer i uzasadnić jego konfigurację?
    Bo chyba nikt nie kazał ci złożyć serwera, który nawet nie wiesz co będzie robił, jakiej pojemności dyski będzie potrzebował i wogóle jakieś dokładniejsze dane co do tych stron internetowych.
  • Poziom 9