Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

CD-Rom w samochodzie i zakłócenia

bacix 13 Feb 2008 11:02 897 6
    bacix
    Level 12  
    witam, otóz moj cd-rom ma play, eject.Ale co z tego-nawet na słuchawkach nie słychać muzyki-spr kilka cd rom ów-ale na tych samych stabilizatorach-to możliwe że przez skręcanie kabli przy nich są jakies zakłocenia?-nie jestem elektrykiem-tylko początkującym górnikiem-więc brak estetyki w wykonaniu-pozdr

[ Wydzieliłem z poprzedniego tematu. Proszę poprawić pisownię. Wielkie litery na początku zdania i polska czcionka. Edycja własnego postu za pomocą przycisku "zmień". Dla ułatwienia można skorzystać z przycisku "pisownia". Mariusz Ch.]
    Seba319
    Level 24  
    Ważne jest, aby obudowa CD-ROM-u była dołączona z masą w samochodzie, a sygnał do wzmacniacza powinien być doprowadzony dobrze ekranowanym przewodem. Jeśli urządzenie nie posiada przycisku „play” to raczej ciężko będzie coś z tego zrobić.

bacix wrote:
    witam, otóz moj cd-rom ma play, eject.Ale co z tego-nawet na słuchawkach nie słychać muzyki-spr kilka cd rom ów-ale na tych samych stabilizatorach-to możliwe że przez skręcanie kabli przy nich są jakies zakłocenia?

Jeśli CD-ROM jest prawidłowo podłączony a pokrętło do regulacji głośności nie jest ustawione na minimum to po włożeniu płytki i podłączeniu słuchawek wszystko powinno działać ok.
    bacix
    Level 12  
    Witam, otóż wiele czytałem i właśnie spr wiele płyt AUDIO
    teraz podłączyłem tzreci stabilizator 9V przed 5V i jest w ogóle dno-teraz buczenie jest.Na 2 stabilizatorach 12V I 5 V było buczenie co pare sekund.
  • Helpful post
    Mariusz Ch.
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Witam.

Zacznijmy od tego: Czym zasilasz CD-Rom?