Mam Volvo 460 silnik 2000 z gazem. Od niedawna zaczął przerywać w czasie jazdy przy czym zawsze zapala gdy jest zimny, a później to już różnie. Teraz co zuważyłem: cewka przekaźnik od wtryskiwaczy i pompy paliwa zasilona z + od stacyjki nie dostaje czasami masy prosto z komputera (styk nr 4 na kompie). Styk na kompie był zaśniedzialy ale pomimo oczyszczenia nie na wiele to się zdało. Gdy zewrę styki przekaźnika to pompa zawsze pracuje i auto jedzie OK. Zauważyłem dodatkowo że przewód do styku nr 6 na kompie jest popalony (izolacji brak, miedź wygrzana) i że ktoś go łatał ale bez lutowania (gazownicy???). Pomimo wymiany przewodu nie przyniosło to poprawy. Przewód ten zasila bezpośrednio (bez bezpiecznika) komputer z akumulatora. Czy macie może jakieś pomysły czemu zawodzi komputer, czy może wynika to z jego awarii czy może dostaje z zewnątrz jakieś błędne informacje i rozłącza pompę i wtryskiwacze (komp gazu też) z premedytacją. Wszelkie sugestie mile widziane. Pozdrawiam ROBERT
PS
Auto jeździło z gazem 5 lat bez problemu.
PS
Auto jeździło z gazem 5 lat bez problemu.