Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

IBM t21 złe wyświetlanie stron internetowych, błędy itd....

DAWID3G 14 Feb 2008 21:45 2106 9
  • #1
    DAWID3G
    Level 11  
    Witam.
    Mój problem polega na wyświetlaniu stron internetowych , a mianowicie pobiera stronę z jakimś błędami .
    Zamiast wyświetlać stronę normalnie to pokazuje jakby kod żródłowy i jeszcze jedno : przy przesyłaniu danych z kompa na kompa też wynikają jakieś błędy lub z netu też , ściągnie ale instalować się nie da ,bo wystąpił błąd .Jestem w kropce .


    Czekam na jakieś sugestie i porady .
    Pozdrawiam i dziękuję .
    :cry::?:
  • #2
    zbyszq
    Level 18  
    Według mnie nie jest to wina sprzętu ale oprogramowania, powiedz jakiego systemu i przeglądarki używasz, dodatkowo wrzuć screenshot'a
  • #3
    DAWID3G
    Level 11  
    windows xp
    ie
    mozile
  • #4
    susmoku
    Level 11  
    Na obu przeglądarkach pojawia się ten sam błąd? Zrób screena tego błędu
  • #5
    DAWID3G
    Level 11  
    Witam.
    Oto fotki jak widać nic albo literki, nawet avast nie chce zaktualizować bazy danych.
    Pozdrawiam.
    IBM t21 złe wyświetlanie stron internetowych, błędy itd....IBM t21 złe wyświetlanie stron internetowych, błędy itd....
    Moderated By TONI_2003:

    Proszę przeczytać i stosować...
    Ogłoszenie: Wklejanie zdjęć.

  • #6
    DAWID3G
    Level 11  
    Widzę ,że nikt nie miał takiego przypadku wiec chyba zamknę ten post .
    Dzięki za chęci .
  • #7
    jankolo
    R.I.P. Meritorious for the elektroda.pl
    Proszę dać w załączniku log z hijackthis.
  • #8
    zbyszq
    Level 18  
    Powiedz jesszcze jaki to jest Internet, Neostrada czy może coś innego?
  • #9
    DAWID3G
    Level 11  
    Jest to drogą radiową
  • #10
    zbyszq
    Level 18  
    A jak z siłą sygnału, dobra jest?
    Ja bym proponował uruchomić jakiegoś linuxa z LiveCD albo LiveUSB, ale podejrzewam że nie będziesz umiał skonfigurować w nim WiFi (podaj producenta i model karty).
    Inne rozwiązanie to podpięcie się do Internetu kablem (jeśli posiadasz kartę sieciową) i sprawdzić czy problem również występuje.