Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

GOLF IV - zamek tylny prawy, zablokowane drzwi

15 Lut 2008 04:17 13856 4
  • Poziom 15  
    Witam. Golf IV 5-drzwiowy. Problem polega na tym ze zamknięty był samochód potem otworzony z pilota oryginalnego i nie odblokował drzwi tylnych prawych, w ogóle nie podniósł się grzybek. Dopiero od wewnątrz można podnieść grzybek klamką ale drzwi dalej są zablokowane. Zachowują się tak jakby był cały czas zamknięte. Pytanie czy jest jakaś możliwość awaryjnego otworzenia zamka, czy odkręcać całe drzwi i kombinować. Tapicerki za bardzo nie zdejmę bo nie ma dojścia. Widziałem kiedyś taki sam problem w skodzie octavii, te same drzwi ten sam problem, nie wiem jak sobie tam poradzili z tym problemem. Dzięki
  • Poziom 11  
    Jeżeli takie coś sie stało to raczej musisz tapicerke zrzucić,bo wygląda na to że siłownik siadł.A Tapicerki wcale sie tak trudno nie zrzuca
  • Poziom 19  
    Skoro jak się podniesie grzybek i drzwi są zamknięte to pewnie spadło cięgło. Musisz ściągnąć tapicerke. Ale raczej nie bedzie to łatwe.
  • Poziom 15  
    Temat rozwiązany. Cały zamek szlak trafił. Pomógł młotek i przecinak dwa razy uderzyłem w zamek od środka i sam odbił. Zakładam drugi. Tylko wynikł następny problem z klamką. Spadła obejma metalowa którą dokręca się coś podobnego do zamka w przednich drzwiach. Jak zdjąć tę klameczkę.
  • Poziom 11  
    chodzi ci o zaślepkę wkładu od zewnątrz? Jeśli tak to zdejmij tapicerkę potem pod gumami jak opuścisz szybę do odpowiedniej wysokości są plastikowe korki weź je wypchnij ( śrubokręt i walnij mocniej powinny puścić) wyjmij szybę, odkręć blachę zabezpieczającą i znajdź ten pierścień. Następnie na bocznej części drzwi nad śrubami od zamka jak dobrze pamiętam jest plastikowy korek ściągnij go i w środku masz śrubkę na torxa 20 wykręć ja delikatnie i od środka włóż tam pierścień, łepek śrubki pasuje w wcięcie w pierścieniu, włóż pierścień i dokręcaj śrubkę, a potem już tylko poskładać wszystko.I po robocie. pierścień przyciska wkładkę zewnętrzną. Jakbyś kiedyś to rozbierał to ostrożnie bo jak za dużo wykręcisz to pierścień spadnie a wkładka wychodzi już po kilku obrotach, kręć i sprawdzaj po kawałku.