Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

(Prośba) o wyliczenie skrzyni na subwoofer

misko_1 15 Lut 2008 09:37 1353 7
  • #1 15 Lut 2008 09:37
    misko_1
    Poziom 9  

Witam, jestem początkujący i jeśli piszę w złym miejsu proszę o przniesienie. Mam wielką prośbę, a mianowicie potrzebuje by wyliczyć mi pojemność skrzyni na BR na głośniku SONY XS-L124P5B, nie chodzi mi by powstała z tego tuba "dresiarska" :P lecz jakaś nie ogromna i taka która będzie ładnie grała, lecz będzie tez mogła dać "kopa". Z góry dziękuję i jeszcze raz przepraszam jeśli napisałem w złym miejscu

Post był raportowany.
    (Prośba) – ozdobnik? -->REGULAMIN pkt 11.
    Przeniosłem z: DIY Akustyka [hefid]

• #2 15 Lut 2008 13:14
    polipropylen
    Poziom 13  

Parametry głośnika 4 ohm to:
    Fs (Hz) - 24,8 / Qts - 0,37 / Vas (l) - 86,7 / Xmax (mm) - 5,7.
    Najlepszy impuls uzyskasz strojąc obudowę modelem SBB4, tj:
    -obudowa 53 litry
    -rura średnicy 8 cm, długość 40cm
    Modelem QB3 uzyskasz:
    - obudowa 58 litrów
    - rura średnicy 8 cm, długości 30 cm
    Strona z danymi producenta głośnika ( http://www.sony.pl/view/ShowProduct.action?pr...cs&imageType=Main&category=ICA+Subwoofers#tab )

• #3 15 Lut 2008 15:54
    misko_1
    Poziom 9  

Wielkie dzięki za wyliczenie objętości. Może to już za wiele ale prosił bym bardzo o podanie jakiegoś przykładowego schematu(tzn na jakich wymiarach zrobić i jaki kształt zrobić zeby ładnie wyglądał). Ja nie mam własniej koncepcji na jego wygląd będzie on włożony do bagażnika do Fiata Bravo :). Z dóry dzięki za odpowiedź

• #4 15 Lut 2008 16:17
    polipropylen
    Poziom 13