Witam.
Mam passata B5 TDI z silnikiem AHH 90PS. Od jakiegoś czasu przy gwałtownym wciśnięciu pedału gazu auto przerywa (nie zawsze). Na początku przerwał raz a potem wszystko było ok. W tej chwili zdarza mu się przerwać i "zawiesić", tzn.: obroty ustalają sie na 1100rpm i brak reakcji na pedał gazu. W trakcie jazdy gaszę auto, odpalam ponownie i jest ok. Zdarza się to coraz częściej (wymieniłem filtry i dalej tak samo).
Pojawiła się też nierówna praca na biegu jałowym. Obroty są stabilne ale zachowuje się jakby nie palił na jeden cylinder.Auto ma też problemy z zapalaniem po nocy na zimnym silniku (zapala, ale trzeba trochę pokręcić).
Ostatnio pojawiła się też nierówna praca w trakcie jazdy przy około 2500rpm.
Wybrałem sie do BOSCH SERVICE i powiedzieli, ze coś tam zrobili, a na liście błędów był błąd nieznany i błąd pedału gazu.
Nierówna praca przy 2500rpm ustała i wygląda, że ten problem jest załatwiony, ale pozostał problem z gwałtowniejszym przyspieszeniem (dalej zdarza mu przerwać i zablokować na 1100rpm bez reakcji na pedał gazu) i nierówną pracą na jałowym biegu.
W zakładzie BOSCH SERVICE powiedzieli, że jak się powtórzy usterka, to trzeba wymienić potencjometr (czy jak tam to nazwali) pedału gazu. Z tego co czytam bardziej pasuje to na nastawnik pompy.
HELP!!! (jak tak dalej pójdzie, to wymienią mi pół auta, a dalej będzie to samo)
Mam passata B5 TDI z silnikiem AHH 90PS. Od jakiegoś czasu przy gwałtownym wciśnięciu pedału gazu auto przerywa (nie zawsze). Na początku przerwał raz a potem wszystko było ok. W tej chwili zdarza mu się przerwać i "zawiesić", tzn.: obroty ustalają sie na 1100rpm i brak reakcji na pedał gazu. W trakcie jazdy gaszę auto, odpalam ponownie i jest ok. Zdarza się to coraz częściej (wymieniłem filtry i dalej tak samo).
Pojawiła się też nierówna praca na biegu jałowym. Obroty są stabilne ale zachowuje się jakby nie palił na jeden cylinder.Auto ma też problemy z zapalaniem po nocy na zimnym silniku (zapala, ale trzeba trochę pokręcić).
Ostatnio pojawiła się też nierówna praca w trakcie jazdy przy około 2500rpm.
Wybrałem sie do BOSCH SERVICE i powiedzieli, ze coś tam zrobili, a na liście błędów był błąd nieznany i błąd pedału gazu.
Nierówna praca przy 2500rpm ustała i wygląda, że ten problem jest załatwiony, ale pozostał problem z gwałtowniejszym przyspieszeniem (dalej zdarza mu przerwać i zablokować na 1100rpm bez reakcji na pedał gazu) i nierówną pracą na jałowym biegu.
W zakładzie BOSCH SERVICE powiedzieli, że jak się powtórzy usterka, to trzeba wymienić potencjometr (czy jak tam to nazwali) pedału gazu. Z tego co czytam bardziej pasuje to na nastawnik pompy.
HELP!!! (jak tak dalej pójdzie, to wymienią mi pół auta, a dalej będzie to samo)