Witam, mam pytanko. Ciężko będzie się dostać na studia niestacjonarne I stopnia na Mechanikę i Budowę maszyn na wydziale Maszyn Roboczych i Transportu ?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Do you prefer the English version of the page elektroda?
No, thank you Send me over thereLechsprinterLech wrote:choć ja bym odradzał mate na Politechnice ogólnie dochodzi sporo nie potrzebnych przedmiotów typu mechanika chemia i wszystkie inne które są na każdym kierunku na PP.Na UAM skupiasz się na macie tylko
Keadwen wrote:Jestem uczniem technikum, jutro btw. mam zakończenie roku
Ciastek92 wrote:Witam, mam pytanko. Ciężko będzie się dostać na studia niestacjonarne I stopnia na Mechanikę i Budowę maszyn na wydziale Maszyn Roboczych i Transportu ?
Keadwen wrote:
Osobiście uważam i zdaję sobie sprawę z tego, że nie musisz tego akceptować
(każdy ma swoją opinie), ale każdy profesjonalista inżynier powinien być ciekaw każdego zagadnienia związanego z techniką - tak mnie nauczono.
szakal_1990 wrote:Dostać się nie jest duży problem. W zeszłym roku brali ludzi którzy mieli po 500pkt. Gorzej się utrzymać. Szczególnie pierwszy semestr - Rys. Tech, drugi Metalurgia itd. Jednak jest to całkowicie wykonalne. Ale jeśli łudzisz się że tam poznasz coś na temat np. samochodu to szybko zmień tok rozumowania i uciekaj jak najdalej, no chyba że interesuje Cię kształt zęba koła w przekładni, tudzież wytrzymałość śruby.
Elektronik9 wrote:Keadwen wrote:Jestem uczniem technikum, jutro btw. mam zakończenie roku
To wszystko wyjaśnia, pójdziesz na politechnikę, to zobaczysz że wszystko co piszesz jest o kant tyłka obić. Na EiT liczy się matma i programowanie. Inżynierowi EiT fizyka jest potrzebna hmmmm w zasadzie do niczego. No może w światłowodach w 0,0000001%. Fajnie, że żyjesz ideałami, ale życie jest brutalne i nikt w Polsce nie bawi się w spiny elektronów w procesorach.