Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

problem z alarmem seat toledo

kaki2008 16 Lut 2008 20:13 7825 17
  • #1 16 Lut 2008 20:13
    kaki2008
    Poziom 9  

    witam
    jak w temacie mam problem z alarmem w moim toledo ,
    po zamknięciu drzwi pilotem zaczyna mrugać kontrolka znajdująca sie przy zamku (co powinno oznaczać alarm uzbrojony) jednak w żaden sposób nie mogę włączyć alarmu - próbowałem wkładać kluczyk od innego seata i cisza proszę o podpowiedź jak go załączyć żeby sprawdzić czy działa ( wersja auta to seat toledo 1,9 tdi 110 km '99 z pełnym wyposażeniem - co nakazuje sądzić ,że jest w nim także alarm)

    0 17
  • #2 16 Lut 2008 20:44
    makug
    Poziom 15  

    Kontrolka musi mrugać.
    Sprawdzisz go zamykając drzwi z kluczyka przy niezamkniętych drzwiach.

    0
  • #3 16 Lut 2008 21:12
    kaki2008
    Poziom 9  

    już tak robiłem - zamykałem i pilotem i kluczem i nawet pilotem siedząc w środku w samochodzie i bez rezultatu
    (dodam że kontrolka mrugała i wtedy włożyłem do stacyjki obcy kluczyk i nic)
    nie wiem co dalej przecież po co by była mrugająca dioda - wiem że w tych autach to właśnie jest od alarmu
    a może jest jakiś inny sposób żeby sprawdzić obecność alarmu w tym aucie?

    0
  • #4 16 Lut 2008 21:31
    jkm73
    Poziom 21  

    sposob jest taki,zamykasz pilotem,otwierasz normalnie kluczykiem ,jesli dalej miga to masz alarm fabryczny,jesli nie to tylko sygnalizacja zaryglowania zamka

    0
  • #5 16 Lut 2008 21:37
    kaki2008
    Poziom 9  

    Dzięki, sprawdzę

    0
  • Pomocny post
    #6 16 Lut 2008 21:41
    makug
    Poziom 15  

    Można, ale najlepiej podłączyć vaga. Przejrzeć wskazania i błędu w module immobilizer i zamek centralny. Powinno zdiagnozować przyczyny.
    Podaj nr błędu to będziemy szukali dalej. Może rozbierałeś drzwi i odłączyłeś kontrolkę. Komputer wykrył bład i nie załącza alarmu. Przyczyn może być wiele i bez vaga nic nie ustalimy.
    Poza tym zapraszam na forum toledo - jest tam więcej chętnych do pomocy w zakresie mechaniki i elektryki toledo:
    http://www.toledoclub.pl

    0
  • #7 17 Lut 2008 08:53
    kaki2008
    Poziom 9  

    ok
    pzdr

    0
  • #8 17 Lut 2008 09:49
    mr-perch
    Poziom 28  

    kaki2008 napisał:
    co nakazuje sądzić ,że jest w nim także alarm)


    Wcale to nie jest takie oczywiste.

    0
  • #9 17 Lut 2008 10:31
    kaki2008
    Poziom 9  

    mr-perch napisał:
    kaki2008 napisał:
    co nakazuje sądzić ,że jest w nim także alarm)


    Wcale to nie jest takie oczywiste.

    dlatego skierowałem się do Was Szanowni Forumowicze bo na forum seata wszyscy twierdzili tak jak ja że jest alarm

    Dodano po 3 [minuty]:

    makug napisał:

    Poza tym zapraszam na forum toledo - jest tam więcej chętnych do pomocy w zakresie mechaniki i elektryki toledo:
    http://www.toledoclub.pl

    niestety pozory mylą jestem także na forum seata toledo i niewiele tam jest znawców tematu większość to jak ja laicy w kazdym razie mnie nie pomogli
    pzdr

    0
  • Pomocny post
    #10 17 Lut 2008 10:46
    mr-perch
    Poziom 28  

    A może by tak zamontować alarm bezpilotowy (sterowany fabrycznym pilotem) i będzie po sprawie ? Na forum znajdziesz wiele informacji na ten temat. Szukaj na temat toledo, golfa III, seo perfect itp., itd.

    0
  • #11 17 Lut 2008 11:19
    piter
    Poziom 14  

    Opisz miganie LED-y w drzwiach auta,jak zmienia się w ciagu minuty od zamkniecia drzwi pilotem.LED-a miga,ale zmienia sie ilość błysków w czasie.

    0
  • #12 17 Lut 2008 12:59
    kaki2008
    Poziom 9  

    piter napisał:
    Opisz miganie LED-y w drzwiach auta,jak zmienia się w ciagu minuty od zamkniecia drzwi pilotem.LED-a miga,ale zmienia sie ilość błysków w czasie.

    nie zmienia się cały czas miga tak samo

    Dodano po 1 [minuty]:

    mr-perch napisał:
    A może by tak zamontować alarm bezpilotowy (sterowany fabrycznym pilotem) i będzie po sprawie ? Na forum znajdziesz wiele informacji na ten temat. Szukaj na temat toledo, golfa III, seo perfect itp., itd.

    właśnie to chyba będzie najlepszy pomysł gdyby się okazało że nie ma fabrycznego

    Dodano po 1 [godziny] 7 [minuty]:

    jkm73 napisał:
    sposob jest taki,zamykasz pilotem,otwierasz normalnie kluczykiem ,jesli dalej miga to masz alarm fabryczny,jesli nie to tylko sygnalizacja zaryglowania zamka


    zamknąlem pilotem i otworzyłem kluczem i zgasła ale...
    zamknąłem samochód pilotem siedząc w środku ( kontrolka migała) i kiedy włożyłem klucz do stacyjki i odpaliłem auto kontrolka zgasła ale drzwi były nadal zamknięte
    następnym razem zamknąłem auto normalnie pilotem kontrolka migała a gdy nacisnąłem następny raz na przycisk zamykania drzwi to kontrolka zgasła i drzwi pozostały zamknięte
    i jeszcze raz na zamykanie drzwi i znów kontrolka świeciła i tak w kółko raz załącza kontrolkę raz wygasza a drzwi pozostają zamknięte bo naciskam na zamykanie drzwi
    wygląda to tak jakbym załączał i rozłączał alarm przy zamkniętych drzwiach:?:

    0
  • Pomocny post
    #13 17 Lut 2008 14:17
    makug
    Poziom 15  

    Myślę, że alarm masz. Zapoznaj się z tekstem instrukcji. Jedną z sugestii jest wprogramowanie od nowa kluczyka. Być może to zadziała.

    problem z alarmem seat toledo, problem z alarmem seat toledo

    0
  • #14 17 Lut 2008 14:55
    kaki2008
    Poziom 9  

    dzięki za instrukcję chyba czeka mnie wycieczka do SEATA lub jakiegoś bystrego elektryka bo wiele wskazuje na to że jednak jest alarm ale coś w nim nie gra
    pzdr

    1
  • Pomocny post
    #15 17 Lut 2008 15:43
    Zmacio
    Specjalista - Alarmy Stacjonarne

    Zamknij samochód pilotem siedząc w środku, odczekaj 30 sek., a następnie otwórz drzwi od środka. Jeśli jest ryglowanie i nie możesz otworzyć od środka otwórz maskę samochodu. Jeśli nic nie zacznie trąbić to nie ma alarmu. Jeśli jest fabryczny alarm w zamku maski jest przełącznik, którego zadaniem jest wykrycie otwarcia klapy pojazdu. Dioda znajdująca się w drzwiach w grupie VW, a Seat do niej należy najczęściej informuje o uzbrojeniu immobilisera. Ponadto samochody tej grupy do roku 2005 mają tą wadę, że nawet jak jest fabryczny alarm, to można go uzbroić i rozbroić kluczykiem z drzwi kierowcy. Dla złodzieja żadna przeszkoda. Ty zamykasz z pilota, a złodziej sztosem łamie zamek i w momencie jego otwarcia rozbraja się alarm. Proponuję założyć alarm bezpilotowy np. seo perfect, którego nie da się rozbroić kluczykiem.

    1
  • #16 17 Lut 2008 17:38
    jkm73
    Poziom 21  

    nie masz tam alarmu,jesli siedzac w srodku wcisniesz pilot to drzwi sie zarygluja i nie da sie otworzyc od srodka. Natomiast gdy na zamknietych drzwiach wlaczysz zaplon to drzwi sie odrygluja(mozna otworzyc od srodka) ale zamek nadal jest zamkniety.Nie masz alarmu tylko zamek z funkcja safe.

    0
  • #17 17 Lut 2008 18:53
    mr-perch
    Poziom 28  

    Skończę temat. Wycieczka do bystrego elektronika lub (nie daj Boże) do ASO równa się cenie nowego alarmu, z którym (jeśli dobrze wybierzesz) do końca życia swego i auta nie będziesz miał problemów. Wybór jak zwykle należy do Ciebie. Aż chce się powiedzieć: Mądry Polak po szkodzie. Obyś nie był kolejnym tego przykładem.

    0