Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf II 1,3 pierburg 2e

pawelsiara74 18 Lut 2008 20:04 2746 8
  • #1 18 Lut 2008 20:04
    pawelsiara74
    Poziom 22  

    Witam
    Przeszukałem forum i nie znalazłem odpowiedzi na dolegliwość Z którymi próbuje się uporać.
    Mianowicie w wyżej wymienionym golfie dzieje się tak że na zimno ładnie pali obroty dobre, czyli ssanie działa prawidłowo, po nagrzaniu tez jest wszystko ok na postoju, jak jadę powoli tzn 30-50km/h to tez wszystko jest w porządku ale jak chce jechać szybko tzn ok 100km/h to po chwili tak jak by brakowało paliwa, ale filterek jest pełny pompka wydaje mi się że podaje prawidłowo gdyż paliwo w gaźniku jest w momencie gdy samochód gaśnie.
    Był jeszcze problem z jazdą ale przyczyną był zabrudzony zawór wzbogacenia mieszanki po przeczyszczeniu wszystko jest dobrze tylko z tą jazdą szybko problemy. Jak już zgaśnie to muszę go chwile odczekać i pokręcić rozrusznikiem i zapala później chwile muszę pogazować i mogę jechać dalej jakieś 200 metrów jeżeli jadę powoli to mogę jechać 5 kilometrów. Wydawało by się że to wina pompki ale z tego co zaobserwowałem to pompka podaje prawidłowo i paliwo cały czas jest w gaźniku/
    Na gaźniku pisze pierburg 2E ale z tego co się orientuje to siedzi tam pierburg 2E3.
    Pompka jest mechaniczna, jak można dokładnie ją sprawdzić żeby ją całkowicie wyeliminować??
    Co może być tego przyczyną?? podejrzewam że będzie coś związane z gaźnikiem czy jest w tym gaźniku jakieś urządzenie, czujnik przez który może tak się zachowywać samochód??
    Pozdrawiam i z góry bardzo dziękuje za pomoc
    Paweł

    0 8
  • Pomocny post
    #2 18 Lut 2008 20:42
    autoas
    Poziom 42  

    Na razie weź pomkę do kół i dmuchnij za pompką paliwową w bak (cofnij gwałtownie paliwo do baku) i zobacz czy autko będzie jeździc dłużej

    0
  • #3 18 Lut 2008 20:48
    pawelsiara74
    Poziom 22  

    Już tak robiłem kompresorem dmuchałem i dalej to samo

    0
  • Pomocny post
    #4 19 Lut 2008 07:32
    papiok80
    Poziom 12  

    Wymieniałeś filtr paliwa?

    0
  • Pomocny post
    #5 19 Lut 2008 10:02
    jsah
    Poziom 17  

    pawelsiara74 napisał:
    Witam
    Przeszukałem forum i nie znalazłem odpowiedzi na dolegliwość Z którymi próbuje się uporać.
    Mianowicie w wyżej wymienionym golfie dzieje się tak że na zimno ładnie pali obroty dobre, czyli ssanie działa prawidłowo, po nagrzaniu tez jest wszystko ok na postoju, jak jadę powoli tzn 30-50km/h to tez wszystko jest w porządku ale jak chce jechać szybko tzn ok 100km/h to po chwili tak jak by brakowało paliwa, ale filterek jest pełny pompka wydaje mi się że podaje prawidłowo gdyż paliwo w gaźniku jest w momencie gdy samochód gaśnie.
    Był jeszcze problem z jazdą ale przyczyną był zabrudzony zawór wzbogacenia mieszanki po przeczyszczeniu wszystko jest dobrze tylko z tą jazdą szybko problemy. Jak już zgaśnie to muszę go chwile odczekać i pokręcić rozrusznikiem i zapala później chwile muszę pogazować i mogę jechać dalej jakieś 200 metrów jeżeli jadę powoli to mogę jechać 5 kilometrów. Wydawało by się że to wina pompki ale z tego co zaobserwowałem to pompka podaje prawidłowo i paliwo cały czas jest w gaźniku/
    Na gaźniku pisze pierburg 2E ale z tego co się orientuje to siedzi tam pierburg 2E3.
    Pompka jest mechaniczna, jak można dokładnie ją sprawdzić żeby ją całkowicie wyeliminować??
    Co może być tego przyczyną?? podejrzewam że będzie coś związane z gaźnikiem czy jest w tym gaźniku jakieś urządzenie, czujnik przez który może tak się zachowywać samochód??
    Pozdrawiam i z góry bardzo dziękuje za pomoc
    Paweł


    Witam. Sprawdź gumową podstawę gaźnika. Pozdrawiam.

    0
  • #6 19 Lut 2008 13:06
    pawelsiara74
    Poziom 22  

    Witam
    filtr wymieniony został w pierwszej kolejności, podstawa gaźnika sprawdzona w idealnym stanie jest.
    Może to być spowodowane pompką przyśpieszającą?
    Jeszcze niech mi ktoś powie jak sprawdzić wydajność pompki?
    Pozdrawiam Paweł

    0
  • Pomocny post
    #7 19 Lut 2008 16:30
    papiok80
    Poziom 12  

    najprościej to podłączyć do wyjścia z pompki manometr
    uruchomić silnik i przy 2000obr ciśnienie powinno być ok 40Mpa
    potem odłączasz manometr podstawiasz butelkę
    i pompka po minucie pracy silnika powinna wypompować min. 0.83

    przynajmniej taki dane są dla pompy 8SP1-1

    w gaźniku sprawdź jeszcze pływak z zaworkiem

    0
  • #8 19 Lut 2008 20:12
    pawelsiara74
    Poziom 22  

    Wielkie dzięki wszystkim za porady, problem rozwiązałem okazało się że odstojnik coś szwankował po przedmuchaniu go wszystko ustało. Prawdopodobnie więcej paliwa wracało do baku przez przelew zamiast do gaźnika. Do tego jeszcze przeponka jest dziurawa i paliwo wycieka. Wiecie może gdzie dostać taką przeponkę znalazłem na świstaku za 22zł z uszczelką dobra cena??
    Pozdrawiam Paweł

    0
  • #9 24 Lis 2009 23:55
    HardcorKG
    Poziom 1  

    witam Paweł słuchaj mozesz mi powiedziec gdzie sie znajduje ta przepona i ten odstojnik najlepiej jak bys mial zdjecia...bylbym wdzieczny mam ten sam problem juz nie wiem co robic...Pozdrawiam z góry dziekuje.

    0