Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

passat 1,9 tdi gasnie w czasie jazdy

kamilola 18 Lut 2008 21:56 9110 18
  • #1 18 Lut 2008 21:56
    kamilola
    Poziom 9  

    Pomocy mam passata 1,9 tdi, ktory gaśnie podczas jazdy ,wtedy włacza sie kontrolka świec żarowych i jak zgasnie to moge odpalic .Kontrolka gasnie po kilkukrotnym kreceniu kluczykiem ale i też gdy raz przekrece po jakims czasie(czas po ktorym gasnie kontrolka świec żarowych jest zawsze różny). Zdarza sie ze nie moge odpalic po całej nocy pod niebem kontrolka swieci się jak zgasnie to pali na dotyk,ale jak jest ciepły to tez sie zdarza,że nie moge odpalic oczywiście kontrolka tez sie świeci. Poradzcie coś wymieniałem kostke stacyjki, przekażnik 109, sprawdzane bezpieczniki i suche luty w alarmie(fabrycznym)i na połączeniach kable i wszystkie widoczne wtyczki ok,świece ok,czujnik halla ok.
    Auto odwiedziło 4 mechaników- elektrykow i nadal gasnie albo nie mozna go odpalic po postoju. POMOCY da sie cos jeszcze z tym zrobic czy go pchac choc fajny jest auto jest z lipca 1994r.

    0 18
  • Pomocny post
    #2 18 Lut 2008 22:09
    prezes11
    Poziom 23  

    fabryczna blokada uruchomienia - zimne luty

    1
  • #3 18 Lut 2008 22:23
    kamilola
    Poziom 9  

    To cos innego niz luty w alarmie fabrycznym jak tak to wiecej szczegołow prosze?

    0
  • #4 18 Lut 2008 22:30
    adam7009
    Poziom 38  

    kontrolka sygnalizuje bledy sterownika ,odczytywal ktos kody bledow?

    0
  • #5 19 Lut 2008 21:17
    adam7009
    Poziom 38  

    to może sam sterownik ,jak masz możliwośc to podmień na próbę.

    0
  • #6 20 Lut 2008 00:15
    kamilola
    Poziom 9  

    witam passat model B4 podmienic sterownika nie moge z stacyjka wszystko ok, alarm tez był sprawdzany co pisałem juz wczesnniej. Mam juz go powoli dość i w czwartek jade do serwisu aso firmy volkswagen troche mnie skasuja,ale cóż może lepiej raz a wiecej i dobrze, niż kilka razy mało i z wciąz pozostającym problemem.Napisze co bedzie grane po komputerze narazie jezdze auto-busem .hehe.pozdr

    0
  • #7 21 Lut 2008 23:36
    Remik71
    Poziom 24  

    Jeśli zmieniłeś już 109-tkę to sprawdź jeszcze raz dokładnie zimne luty przy przekaźnikach w oryginalnym alarmie. Jestem pewny, że to jest ten problem.

    0
  • #8 22 Lut 2008 18:47
    kamilola
    Poziom 9  

    Remik czytaj dokładniej pisałem juz o 109 i zimnych lutach na alarmie było ok. Byłem w serwisie volkswagena na wagu wszystko ok zadnych zastrzerzen jezdzili osobie to im nie zgasł,ale chłopaki nie odpuscili i po 4 godz stwierdzili ze skrzynka bezpiecznikow jest do wymianyale za jakies 1100zł. Odpusciłem sobie a za vaga i 4 godz ich czasu skasowali mnie 200 zł razem z filtrem paliwa ktory wymienili.jade w poniedziałek do swojego elektryka zobaczyc czy ta skrzynke darade cos naprawic bo cos w tym jest jak na parkingu pukne w nią to ktrolka świec sie zapala walne 2 raz to gaśnie tak pozatym auto ok. Mam jeszcze jedno pytanko czy gasna wam światła drogowe (mijania) jak wam zgasnie auto bez przekrecania kluczyka ma byc tak jak w czasie jazdy.

    0
  • Pomocny post
    #9 22 Lut 2008 21:10
    Remik71
    Poziom 24  

    Ewidentny brak zasilania ECU.

    0
  • #10 25 Lut 2008 11:50
    kamilola
    Poziom 9  

    Siemka po wizycie u elektryka ktory stwierdził ze widział gorsze skrzyki i bardziej zardzewiałe stwierdzil ze to napewno alarm fabryczny i pogrzebał tam troche i stwierdzil ze alarm po puknieciu w niego odłacza prąd na kompa(płytka 2 raz przelutowana)podłaczył na krotko i kazał troche pojezdzic a jak zda egzamin to poprostu wymienie alarm.Napisze co sie bedzie działo po czasie jakims. Remik71, Prezes11:oops: zwracam honor a jednak wasza racja,a tak wogle mam nadzieje że to w koncu to.POZDR dzieki za pomoc

    0
  • #11 10 Mar 2008 23:27
    futurysta11
    Poziom 2  

    Witam wszystkich serdecznie. Widzę że mogę podzielić mój problem z kamilola, w przypadku mojego dyliżansu (też B4 1.9 TDI) objawy są wręcz identyczne i spędzają mi sen z powiek a mechanicy z wyrachowaniem z dnia na dzień psują mi coraz to więcej krwi, dlatego apeluję z tego miejsca KAMILOLOLA POMÓŻ jestem już u skraju bankructwach i załamania nerwowego :( pozdrawiam wszystkich gorąco.

    0
  • Pomocny post
    #12 11 Mar 2008 09:12
    Remik71
    Poziom 24  

    Tu masz wszystko opisane - co sprawdzać.

    3
  • #13 12 Mar 2008 10:27
    kamilola
    Poziom 9  

    Witam,troche mnie nie było ale problemy z komputerem były.:D
    futurysta11 no to lecimy od początku
    -wymiana kostki stacyjki
    -wymiana przekaznika 109
    -Vag(nic nie wykazał) i przegląd auta w serwisie vw gdzie wymienili filtr paliwa i stwierdzili ze skrzynka bezpiecznikow jest do wymiany
    -elektryk stwierdził, ze skrzynki widział gorsze i ze to nie to.
    No i sedno (bynajmniej u mnie)elektryk grzebie cały czas przy fabrycznym autoalarmie(wczesniej 2 razy przelutowywana juz była cała płytka)i stwierdza ze to cos napewno z modułem alarmu po wielu kombinacjach odcina od płytki alarmu i podłacza na krotko odciecie zapłonu i i zaleca sprawdzenie czy to to.] po jakims tysiaczku przejechanych kilometrow stwierdziłem ,ze to było to pojechałem do elektryka ten jeszcze raz walczył z ta płytką alarmu (chciał ja uzdrowic)ale kazałem mu załozyc nowy alarm i przy okazji tajemniczy przycisk adcinajacy drugi raz zapłon.
    :Djezdze do dzis narazie wszystko ok:D no ale jest jeden warunek musisz miec auto alarm fabryczny bo u mnie to było to.
    A tak po za tym to masz tu se poczytaj tam tez pisałem i tu ludzie szybciej reaguja w sprawie naszych vw b4.:D
    :D:D http://www.vwpassatb4.fora.pl/techniczne,2/passat-1-9tdi-gasnie-w-czasie-jazdy,891.html

    0
  • #14 14 Mar 2008 08:42
    futurysta11
    Poziom 2  

    witam raz jeszcze dzięki za wszystkie rady, kiedy czekałem na kolejne posty auto cały czas się reperowało niestety bez pożądanego efektu. Poddam temat z alarmem mojemu elektrykowi, niech chłopina działa. Jeszcze raz śliczne dzięki

    0
  • #15 22 Mar 2008 19:19
    lukaszcyg
    Poziom 9  

    witam
    miałem taki przypadek w golfie III 1,9 tdi 1Z bez immo ale z seryjnym alarmem kiedy chciał to odpalał szególnie miał problem jak zagżał się przekażnik w centralce alarmu styk był troszke upalony ale żadna regeneracja nie pomogła używany około 150zł na allegro ale nie inwestowałem usunełem go z instalcji przewody na krótko po spawdzeniu schematu co załącza i wszstko ok

    0
  • #16 12 Cze 2014 13:14
    grekoo
    Poziom 2  

    Witam.
    Wiem że jestem tutaj nowy i już miesiąc czytam na temat właśnie ten czyli diesel 1Z gaśnie podczas jazdy tak jakby wyłączyć kluczyk i z powrotem przekręcić aby kontrolki świeciły.
    Dopiero jak za około 2 minuty zgaśnie sygnał błędu (dioda grzania świec) to można bez problemu odpalić.
    Powiem tak:
    Wszystkie sposoby i ewentualne usterki usunąłem.
    Immobilizera nie mam ( jednak nie ma we wszystkich modelach B4 tak jak niektórzy piszą)
    Jest natomiast alarm , który był winien wszystkiemu - jak go lekko szarpłem to auto gasło.
    Elektryk poradził sobie z tym w 2h i zażądał tylko 120 zł - dostał jeszcze ode mnie flaszke bimbru w gratisie za to że wreszcie mi to zrobił - na dodatek mam zaznaczone kabelki jakby mi sie to jeszcze raz zaczęło psuć to mogę wywalić "Dojczealarm" i bez problemu pojadę dalej tylko tyle że po zamknięciu drzwi kluczykiem nie będą świeciły diody przy szybie.
    Mówię Wam czytałem wiele wątków na elektrodzie ale to było właśnie to - alarm
    Mama nadzieje że komuś sie to przyda.
    Elektryk mieszka w miejscowości Kobiór koło Tychów - przegigant.

    0
  • #17 18 Lip 2014 14:36
    grekoo
    Poziom 2  

    kamilola napisał:
    Siemka po wizycie u elektryka ktory stwierdził ze widział gorsze skrzyki i bardziej zardzewiałe stwierdzil ze to napewno alarm fabryczny i pogrzebał tam troche i stwierdzil ze alarm po puknieciu w niego odłacza prąd na kompa(płytka 2 raz przelutowana)podłaczył na krotko i kazał troche pojezdzic a jak zda egzamin to poprostu wymienie alarm.Napisze co sie bedzie działo po czasie jakims. Remik71, Prezes11:oops: zwracam honor a jednak wasza racja,a tak wogle mam nadzieje że to w koncu to.POZDR dzieki za pomoc


    Cześć wszystkim.
    Macie rację koledzy miałem to samo parę mechaników , i różne diagnozy.
    Jeden dotknął alarmu i auto zgasło. zimne luty i tyle - od tego czasu byłem na wakacjach w Grecji tym paskiem i jest ok.

    2
  • #18 09 Kwi 2015 21:42
    kaczor918
    Poziom 1  

    Witam mam problem z passatem b4 1.9tdi 1z
    Gasnie mi podczas jazdy najpierw przelutowalem auto alarm oczywiscie u fachowca ale problem pozostal potem myslalem ze to przekaznik 109 bo bardzo sie grzał i juz ktos kiedys przy nim makstrowal kupilem nowy ale gdy go wkladalem to tylko sie zaiskrzylo i nowiutki od razu sie spalil dodam jeszcze ze gdy zgasnie to jak wtrakcie jazdy uderze od lewej strony pod włacznikiem to zapala z powrotem ale nie raz sie to nie udaje i musze sie zatrzymac zeby go odpalic nie raz wystarczy ze przekręce raz kluczyk i odrazu zapala a nie raz przekrecam kluczyk kilka razy i dioda od swiec Nie gasnie i nie moge odpalic dodam ze auto alarm nie byl fabryczny pomocy !!!!!

    0
  • #19 06 Maj 2015 18:11
    grekoo
    Poziom 2  

    kaczor918 napisał:
    Witam mam problem z passatem b4 1.9tdi 1z
    Gasnie mi podczas jazdy najpierw przelutowalem auto alarm oczywiscie u fachowca ale problem pozostal potem myslalem ze to przekaznik 109 bo bardzo sie grzał i juz ktos kiedys przy nim makstrowal kupilem nowy ale gdy go wkladalem to tylko sie zaiskrzylo i nowiutki od razu sie spalil dodam jeszcze ze gdy zgasnie to jak wtrakcie jazdy uderze od lewej strony pod włacznikiem to zapala z powrotem ale nie raz sie to nie udaje i musze sie zatrzymac zeby go odpalic nie raz wystarczy ze przekręce raz kluczyk i odrazu zapala a nie raz przekrecam kluczyk kilka razy i dioda od swiec Nie gasnie i nie moge odpalic dodam ze auto alarm nie byl fabryczny pomocy !!!!!


    Cześć.
    Nie jestem fachmanem , ale po przeczytaniu wypowiedzi na forum w czasie kiedy mój pasek miał takie same objawy wynikło to że auto alarm niefabryczny nawet jak został przelutowany to lepiej go wypnij całkowicie wywal i wtedy zobacz czy będzie ok.
    BTW ja też używałem pięści przy włączniku od świateł :D , ostatecznie elektryk mi to znalazł od razu i zapytał czy chcę przelutować alarm czy go odłączyć (obie opcje usuwają problem) Jeśli masz nieoryginalny to proponuję wyrzucić alarm - nie będą ci świeciły diody w drzwiach - ale to nie jest ważne ( dla mnie) .
    Jak coś to pisz proszę.

    0
  Szukaj w 5mln produktów