Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
PCBwayPCBway
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jakie CB radio i antenę do niego kupić?

RobertDz 28 Sie 2008 11:08 407260 456
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • PCBwayPCBway
    reignman
    Poziom 1  
    Witam,
    Zastanawiam się ostatnio nad kupnem radia CB i ponieważ nie znam się na tym w ogóle prosiłbym o pomoc, jakąś poradę w tym temacie. Zawsze byłem przeciwnikiem radia CB w aucie ale jak to się mówi: tylko krowa nie zmienia poglądów. Tak czy inaczej zdecydowałem się na zakup jakiegoś radia. Niestety na tym się nie znam, jedyne co wiem to nie chce stawiać na aucie kilku metrowej anteny, bo mi się to nie podoba. Wiem, że to może się odbić na jakości i zasięgu zgarnianego sygnału, no ale tak już zadecydowałem (może z czasem to też się zmieni :) ). No więc antenę znalazłem gdzieś na necie o długości ~45cm - nie wiem co to za firma ale model opisują jako "a'la President Florida". Natomiast co się tyczy radia to nie mam bladego pojęcia jakie wybrać. Wiem, że wszystko zależy od tego jakie pieniądze chcę na to przeznaczyć. Więc trochę zawężę krąg poszukiwań. Radio chcę używać podczas dłuższych tras. Na co dzień radio może leżeć w bagażniku lub w domu (w takim razie w grę wchodzi zasilanie z gniazda zapalniczki). Im mniejsze gabarytowo radio tym lepiej, bo jak już wcześniej napisałem radio nie będzie zamontowane na stałe. No i to co najważniejsze, kwota jaką bym w tej chwili był w stanie zainwestować to do 500zł.
    Z góry serdecznie dziękuje za pomoc.

Pozdrawiam,
    Marcin
    djjacu
    Poziom 11  
    witam