Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Megane II nadpalone wnętrze

emilgaw 22 Lut 2008 06:59 1829 11
  • #1 22 Lut 2008 06:59
    emilgaw
    Poziom 13  

    Witam,

    Mam możliwość zakupienia Megane II 1,5dci automat/tiptronik 2005r. Jednakże autko to stało obok czegoś palącego się i tapicerka lewych przednich drzwi jest spalona. Moje pytania brzmią następująco.
    1. Czy BSI znajduje się po lewej stronie pod kierownicą?
    2. Gdyby okazało się iż BSI jest uszkodzone to wystarczy je wymienić i na nowe czy też trzeba wymieniać także komputer silnika i czytnik od karty od innego auta by ze sobą współpracowały?
    3. Czy skrzynia automat/tiptronik posiada jakiś oddzielny komputer do sterowania nią?

    0 11
  • Pomocny post
    #2 22 Lut 2008 18:44
    diagsystem
    Poziom 15  

    Witam
    1 - BSI znajduje się we spomnianym miejscu
    2 - Zazwyczaj w przypadku uszkodzenia BSI wystarczy je wymienić na nowe (lub używane, po wcześniejszym przywróceniu programu do stanu fabrycznego). Jeszcze jeden element na który warto zwrócić uwagę to elektryczna blokada kierownicy (lubią się "wysypać" - tak same od siebie), ale w większości przypadków wystarczy ją "wyczyścić" i zaadaptuje się sama
    3.Dokładnie nie odpowiem Koledze na to pytanie, ale w większości skrzyń występuje sterownik (ale czy w tym przypadku to nie dam sobie ręki uciąć, ale znając skłonności fracuskich konstruktorów to powinien być :) )

    0
  • #3 22 Lut 2008 22:22
    genek1000
    Poziom 28  

    A ja sobie dam reke uciac :D W kazdym Renaulcie jest sterownik od skrzyni automatycznej.

    0
  • #4 22 Lut 2008 23:12
    diagsystem
    Poziom 15  

    Osobiście nigdy nie miałem "przyjemności" robić nic przy skrzyni automatycznej więc wolałem nie rzucać ostatecznego słowa...
    Za to w kwestii BSI, "czyszczenia" blokady elektrycznej kolumny kierowniczej, etc. służę pomocą :)

    0
  • #5 22 Lut 2008 23:40
    genek1000
    Poziom 28  

    To możemy się uzupełniac :D

    A propo to ty odpisałeś na mój temat NXR ?? Zadzwonie to pogadamy.

    1
  • #6 23 Lut 2008 00:23
    diagsystem
    Poziom 15  

    Jeśli nie jesteśmy dla siebie żadną konkurencją to nie widzę żadnego problemu :) będzie się trzeba kiedyś na Skype...
    A o NXR też ja pisałem :)
    Pozdrawiam

    0
  • #7 03 Mar 2008 14:02
    emilgaw
    Poziom 13  

    Jeśli zakupię używane BSI, to ktoś kto ma sprzęt diagnostyczny (lub samemu bez sprzętu) jest w stanie mi je wyczyścić do stanu fabrycznego ale zamontowane już w moim aucie? Czy też BSI (UCH) musi zostać wyczyszczone w aucie z nim współpracującym (pierwotnym)?

    0
  • #8 03 Mar 2008 22:06
    diagsystem
    Poziom 15  

    Jeśli Kolega zakupi używane BSI to nie ma problemy z jego przystosowaniem do samochodu - jest to kwestia podesłania BSI do kogoś, kto by się tym zajął.
    Pozdrawiam

    0
  • #9 14 Mar 2008 15:50
    emilgaw
    Poziom 13  

    Auto udało sie odpalic. Sterownik UCH okazał sie cały nieuszkodzony, w zasadzie z elektryki uszkodzone zostaly tylko drzwi kierowcy, jednakze we Francji zdążyli mi go troszke ograbic, poucinali niektóre wtyczki min, od radia, od przełacznika zespolonego (pająka). I z ta wtyczką mam problem gdyż, wchodzą do niej po dwa kable tego samego koloru (2xróżowy, 2xszary, 2xbrązowy itd) wiem gdzie one powinny byc gdyż mam ucięty kabel i wtyczkę, jednakże podwójne kolory sprawiaja, iż nie wiem jak je podłączyc (np z jednej strony mam 2xbraz i z drugiej strony mam 2x brąz, pytanie który brązowy połączy z brązowym). Czy wystarczy podłączyc je kolorami? Dodam, iż jest to czerwona płaska wtyczka.

    0
  • #11 14 Mar 2008 17:28
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #12 14 Mar 2008 22:01
    emilgaw
    Poziom 13  

    Z wyglądu przypomina mi Renaulta :-)

    0