Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

żrarzy sie kontrolka ładowania OPEL

24 Lut 2008 11:47 3447 7
  • Poziom 10  
    Witam serdecznie mam problem w oplel calibra
    żarzy sie kontrolka łądowania widać to tylko jak jest ciemno
    jak nacisne stop lub jak chodzą wycieraczki lub jak jest włączona podgrzewanie tylnej szyby to żarzy mocniej
    na postoju jak daje wiecej gazu to żarzy mocniej

    Wymienione szcztki ,łożyska ,regulator napiecia
    diody stojan wirnik OK

    Na poprzednim alternatorze było to samo i wymieniłem alernator

    Wymieniony przewód od masy z akumulatora do budy

    co może być przyczyną

    ładowanie mam na aku i altku w granicy 14,29 v
    na obciążeniu max.


    pozdrawiam
    martinnrw
  • Poziom 20  
    Witam Podlacz probowke do plusa akumulatora i do przewodu od kontrolki ladowania i zobacz czy zarzy a jesli nie to wymien kostke stacyjki Pozdrawiam
  • Poziom 28  
    Witam. Moim skromnym zdaniem jest to wynik słabego styku przewodów. Dotyczy to zarówno przewodów masowych (minus) jak i prądowych (plus). Dokładna lokalizacja słabego połączenia jest trudna i najlepiej wykonać pomiary spadku napięć na poszczególnych odcinkach przewodów.Załączam pozdrowienia.
  • Poziom 39  
    koledzy mają rację - to wina słabych styków
    najprędzej znajdziesz metodą pomiaru spadków napięć - chodzi tu o plus ze tacyjki na kontrolkę
    nawiasem mówiąc od stacyjki bym zaczął
    pozdrawiam
  • Poziom 10  
    Miałem podobny problem w swojej starej Vectrze. Poszedłem na łatwiznę i nie ruszając starych przewodów dodałem 2 nowe z przewodu o przekroju 10 mm2. Jeden od plusa alternatora bezpośrednio do plusa akumulatora i podobnie drugi z minusa alternatora (obudowaśruba mocująca) do minusa akumulatora. Pomogło od razu i raz na zawsze skonczyły mi się kłopoty z ładowaniem. Pamiętaj o dobrym zaprasowaniu końcówek do nowych przewodów. Powodzenia!:D
  • spec od auto-elektro
    Koledzy ale tu nie chodzi o spadki napięcia -akumulator alternator ponieważ ładowanie jest dobre chodzi o spadek na instalacji jak już wcześniej wspomniano czyli o zasilanie kontrolki ponieważ z alternatora pojawia się wyższe napięcie gaszące niż jest zasilana kontrolka.P
  • Poziom 10  
    dokłądnie jak viper555 mówi ładowanie jest ok
    próbowałem wczoraj dokładać nowe przewody od alt do aku (-) i (+)
    ael to nic nie dało ładowanie było takie samo i kontrolka dalej żarzyła
    pozdrawiam
    i czekam da dalsze propozycje usunięcia usterki
  • spec od auto-elektro
    Sprawdź bezpiecznik zasilający deskę czasami lubią śniedzieć.P