Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Astra G 1.8 X18XE1 Przygasa

MiŚkU 24 Lut 2008 22:16 4756 9
  • #1 24 Lut 2008 22:16
    MiŚkU
    Poziom 14  

    Witam!

    Mam problem ze swoja astra. Silnik mi przygasa gdy zrzucam z biegu ale dzieje sie tak tylko gdy mam obroty w okolicach 2000 to mi spada do 500 obr i wraca do 1100 i sie normuje przy 900. Ale gdy mam powyrzej 3000obr i zrzuce z biegu to nie przygasa. Zatrzymuje sie chwilowo przy 1100obr i zaraz spdada do 900. Zauwazylem tez ze nie zawsze jak mam zimny silnik i odpale to nie ma ssania tzn po odpaleniu mam 900 obr a czasami po odpaleniu niecale 1500obr i po chwili opadaja, ale jak go przegazuje to tak jak by go cos przydusilo i na 900obr opadaja. Jest jeszcze jedna rzecz przy zmianie biegu. Czasami dzieje sie tak ze obroty strasznie szybko leca w dol i jak juz zmienie bieg i dodam gazu to tak jak by go cos przymulilo i po chwili moc powrocila.
    wymieniany byl czujnik polozenia walu rozrzadu bo izolacja sie skruszyla(czujnik oryginalny)
    Błedow na kompie nie ma zadnych, zapisany jest tylko ten od czujnika walu rozrzadu(po tym jak kable zwieraly). Ze strony mechanicznej jest wszystko ok bo bylem u mechanika ktory specjalizuje sie w oplach.
    Bardzo bym prosil o jaka kolwiek pomoc bo juz tyle kasy wyladowalem w to auto a dalej nie jest tak jak powinno.
    Dzieki z gory
    Pozdrawiam Michał

    0 9
  • #2 24 Lut 2008 22:58
    bartek_j
    Poziom 35  

    1. Czy jest gaz
    2. Jak się czuje przepustnica
    3. Fałszywie powietrze, czy na pewno go nie ma ?

    Można by mu z Techa czy OpelScannera zroibć test wykonawczy nastawnika biegu jałowego..

    0
  • #3 25 Lut 2008 16:56
    MiŚkU
    Poziom 14  

    Ad. 1 Nie ma.
    Ad. 2 Przepustnica sie blyszczy. kupilem taki srodek do czyszczenia i po czyszczeniu jest ok ale tylko na chwile. Pozniej dalej to samo.
    Ad. 3 Jak moge sprawdzic i gdzie sprawdzac? od filtra do przepustnicy sa obejmy zatrzaskowe jest lekki luz przy obudowie filtra.

    Auto bylo podlaczane regulowal mi mechanik obroty i troche je podwyzszyl ale dalej jest to samo.

    Pozdrawiam

    0
  • #4 25 Lut 2008 19:00
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda

    No to mechanior spartolił robotę, tam się nic nie reguluje z wolnymi obrotami
    pewno sterownik nie widzi pozycji zamkniętej przepustnicy

    1
  • #5 25 Lut 2008 21:50
    MiŚkU
    Poziom 14  

    Przez techa mi podniosl obroty. A czy powinno byc tak ze przepustnice da sie jeszcze bardziej domknac? Tzn ze mam jeszcze luz do ogranicznika i mozna jeszcze bardziej przepustnice zamknac i wtedy silnik przygasa.

    0
  • #6 25 Lut 2008 22:58
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Czyli przepustnica nie jest w tej chwili całkowicie zamknięta

    0
  • #7 25 Lut 2008 23:49
    MiŚkU
    Poziom 14  

    No ok ale jak by byla calkowicie zamknieta (jak ja domykalem) to wtedy silnik gasnal.

    0
  • #8 29 Maj 2008 22:02
    MiŚkU
    Poziom 14  

    Przepustnice wymienilem i bylo dobrze przez 2 dni...i teraz z dnia na dzien jest coraz gorzej...Ma ktos jeszcze jakis pomysl??

    pozdrawiam...

    0
  • #9 28 Kwi 2009 14:39
    laosz
    Poziom 9  

    Miałem taki problem -skończyło się na wymianie sterownika Simtec 70.

    0
  • #10 22 Maj 2009 12:42
    MiŚkU
    Poziom 14  

    U mnie niestety nie skonczylo sie na wymianie sterownika...teraz mam dwa i jeden do sprzedania(gg:5345210) i przepustnice tez mam 2 i dalej nic...powoli zaczynam sie przezwyczajac do tego...choc jeszcze mnie to denerwuje...

    pozdrawiam

    0