Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
MetalworkMetalwork
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

ACTROS HAMULEC GÓRSKI

26 Lut 2008 20:17 3799 8
  • Poziom 10  
    Witam mam problem ze znalezieniem zaworu hamulca górskiego w actrosie 2535 z 1997 r wyswietla mi sie bład FMR 1 5151 to jest z tego co sie dowiedziałem własnie zawór górski ale nie moge go znalesc moze ktos sie orietuje gdzie go znajde

    Regulamin pkt 10,9 i 11 proszę poprawić. goldwinger
  • MetalworkMetalwork
  • Poziom 22  
    Witam. Podnieś kabinę i szukaj w okolicach stopni kierowcy od strony silnika.
    Pozdrawiam.
  • MetalworkMetalwork
  • Poziom 10  
    przy silniku gdzies ? bo jest jeden zawór przy zbiorniczku od wspomagania ale tamten to chyba od chamulców przychodza do niego trzy czujniki a do tego od górskiego ile przychodzi?
  • Spec od Mercedesów
    Nie napisałeś, ile pozycji ma dźwignia.
    Hamulec który określiłeś jako "górski" może polegać w Actrosie tylko na odcięciu paliwa, mogą załączać się zawory dekompresyjne w silniku, może zamykać się klapa na wydechu - wszystkie te elementy mogą działać osobno i w dowolnym zestawieniu. Każdy z nich jest sterowany czym innym. O KTÓRY PYTASZ?
  • Poziom 2  
    w tym aucie masz 2 elektrozawory, jeden od ham.wydechowego, drugi od dekompresyjnego, nie powiem Ci dokladnie ktory gdzie jest, ale moge to sprawdzic jutro jak chcesz.

    Dodano po 2 [minuty]:

    Gerri napisał:
    może polegać w Actrosie tylko na odcięciu paliwa

    bzdura, nie wprowadzaj ludzi w blad, nie ma czegos takiego w actrosie!
  • Poziom 10  
    hamulec górski mam 2 stopniowy i wyswietla mi sie bład FMR1 5151 zawór hamulca górskiego co do fotki to mam identyczny silnik i tez jest tan zawór co na fotce (to jest zawór od górskiego?) jesli to on to co moze byc z nim nie tak?
    pozdrawiam
  • Pomocny post
    Poziom 22  
    to są dwa zawory. jeden otwiera dopływ powietrza do zaworów dekompresyjnych na głowicach a drugi otwiera dopływ powietrza do siłownika zamykającego klapę-przepustnicę na wydechu, obok turbo. zdejmij wtyczki i podłącz 24v do obwodów cewek. Najlepiej przy nabitym powietrzu. będziesz widział czy coś się dzieje. Ten błąd to przerwa obwodu jednej z cewek. mierzona przez sterownik- więc albo cewka albo kable lub wtyczka. Nie pomieszaj wtyczek!
  • Poziom 10  
    dziękuje za pomoc jutro zobacze i dam znac jak wyszło mam jeszcze jedno pytanko
    wymieniłem klocki na przedniej osi i wleczonej i filtr pow. chciałem w komputerze wykasowac zeby naliczało od nowa czyli reset potem exit os wleczona ok nalicza od nowa ale przednia i filtr nie!!! wyswietla komunikat filtr pow.a pod spodem jest zamiast km cos takiego ( _ _ _._ _ _._ _ _ )
    mozw ktos sie orietuje o co chodzi i co zrobic
    i jeszcze jedno pytanko
    czy jest jakis sposób na sprawdzenie czujników cisnienia powietrza poduszek czyli sensorów czy mozna jakos na wtyczce sprawdzic czy instalacja jest ok
    pozdrawiam