Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Crysler Voyager 2,5td 98r Problem z Alarm Set

columbo294 27 Lut 2008 11:09 4197 9
  • #1 27 Lut 2008 11:09
    columbo294
    Poziom 15  

    Witam.Samochód jak w temacie.Problem polega na tym że w samochodzie nie działaja niektóre przyciski na płycie panelu sterowania i tak m in. wł/wył klimatyzacji,regulacja ciepłe,zimne powietrze,wycieraczka tylna itd. Po rozkręceniu przednego panelu okazuje sie że jedna z dwóch wtyczek jest wypięta.Niestety po wpięciu tej wtyczki włącza sie ALARM SET i autko przestaje pracować.Prosze o pomoc bo nigdzie nie moge znależć schematu instalacji.Czy alarm set to jakiś immobiliser?? Jeśli tak to jak go odpiąć.

    0 9
  • #2 27 Lut 2008 22:41
    ecsb
    Poziom 16  

    Ostatnio przy identycznych objawach, miałem zimne luty na płycie w liczniku.
    Pozdrawiam!

    0
  • #3 27 Lut 2008 23:52
    columbo294
    Poziom 15  

    Sprawdze to.Ale mówisz o zimnych lutach przy liczniku prędkości ,obrotów itd?????

    0
  • #4 28 Lut 2008 14:56
    columbo294
    Poziom 15  

    Niestety zimnych lutów brak.Podlutowałem wszystko od nowa a problem nadal sie pojawia

    0
  • #5 28 Lut 2008 23:14
    columbo294
    Poziom 15  

    Może choć ktoś wyjaśni mi czy ten alarm set to rodzaj alarmu (immobilisera)

    0
  • #6 18 Lut 2009 15:54
    danuta715
    Poziom 2  

    ja rownierz mam voyagera 98 poj.2.0 i mam problem z alarm set zapala sie od czasu do czasu a ostatnio bardzo czesto jest to uciazliwe bo wtedy reset przez akumulator trwa nawet do 45 minut co z tym fantem zrobic albo jak to usunac z gory dzieki pozdrawiam

    0
  • #7 29 Sie 2014 19:37
    loopack
    Poziom 11  

    Kurz na procku kompa, kurz pod bialymi zlaczami na kompie, kurz w zlaczach, zimny lut na kond. Kompa, zimny lut na tasmie do niebieskiego gniazda do kompa, tam tkwi ptoblem, po zalutowaniu i odsyfieniu problem znika.

    0
  • #8 21 Sty 2016 21:49
    art-budarczi
    Poziom 1  

    U mnie pomogło przelutowanie złącza zegarów na tablicy zimne luty.

    0
  • #9 22 Sty 2016 08:18
    loopack
    Poziom 11  

    Po tym co napisałem, problem zniknął na kilka miesięcy i powrócił i co się okazało... walnięty komputer CPU / ECU czyli skrzynka.

    Poszukałem na necie skrzynki z podobnym oznaczeniem, dałem do elektryka, ten przekopiował z mojego kompa system i dane do nowego kompa i po sprawie.
    Okazało się, że jakieś układy na kompie były uwalone.


    Kolejna sprawa z gasnącym autem to problem pompy paliwa, w sumie to jest pompa ssąca, która ma nastawnik i podaje paliwo na wtryski. DIESEL ma taki problem, że jest bardzo zanieczyszczonym paliwem mimo filtra i tak syf (błoto) zostanie zaciągnięte do pompy i ta się tym dusi i krztusi. Zwyczajnie jest wtedy do zdemontowania i oczyszczenia.

    0