Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Crysler Voyager 2,5td 98r Problem z Alarm Set

columbo294 27 Feb 2008 11:09 4908 9
  • #1
    columbo294
    Level 15  
    Witam.Samochód jak w temacie.Problem polega na tym że w samochodzie nie działaja niektóre przyciski na płycie panelu sterowania i tak m in. wł/wył klimatyzacji,regulacja ciepłe,zimne powietrze,wycieraczka tylna itd. Po rozkręceniu przednego panelu okazuje sie że jedna z dwóch wtyczek jest wypięta.Niestety po wpięciu tej wtyczki włącza sie ALARM SET i autko przestaje pracować.Prosze o pomoc bo nigdzie nie moge znależć schematu instalacji.Czy alarm set to jakiś immobiliser?? Jeśli tak to jak go odpiąć.
  • #2
    ecsb
    Level 17  
    Ostatnio przy identycznych objawach, miałem zimne luty na płycie w liczniku.
    Pozdrawiam!
  • #3
    columbo294
    Level 15  
    Sprawdze to.Ale mówisz o zimnych lutach przy liczniku prędkości ,obrotów itd?????
  • #4
    columbo294
    Level 15  
    Niestety zimnych lutów brak.Podlutowałem wszystko od nowa a problem nadal sie pojawia
  • #5
    columbo294
    Level 15  
    Może choć ktoś wyjaśni mi czy ten alarm set to rodzaj alarmu (immobilisera)
  • #6
    danuta715
    Level 2  
    ja rownierz mam voyagera 98 poj.2.0 i mam problem z alarm set zapala sie od czasu do czasu a ostatnio bardzo czesto jest to uciazliwe bo wtedy reset przez akumulator trwa nawet do 45 minut co z tym fantem zrobic albo jak to usunac z gory dzieki pozdrawiam
  • #7
    loopack
    Level 12  
    Kurz na procku kompa, kurz pod bialymi zlaczami na kompie, kurz w zlaczach, zimny lut na kond. Kompa, zimny lut na tasmie do niebieskiego gniazda do kompa, tam tkwi ptoblem, po zalutowaniu i odsyfieniu problem znika.
  • #8
    art-budarczi
    Level 1  
    U mnie pomogło przelutowanie złącza zegarów na tablicy zimne luty.
  • #9
    loopack
    Level 12  
    Po tym co napisałem, problem zniknął na kilka miesięcy i powrócił i co się okazało... walnięty komputer CPU / ECU czyli skrzynka.

    Poszukałem na necie skrzynki z podobnym oznaczeniem, dałem do elektryka, ten przekopiował z mojego kompa system i dane do nowego kompa i po sprawie.
    Okazało się, że jakieś układy na kompie były uwalone.


    Kolejna sprawa z gasnącym autem to problem pompy paliwa, w sumie to jest pompa ssąca, która ma nastawnik i podaje paliwo na wtryski. DIESEL ma taki problem, że jest bardzo zanieczyszczonym paliwem mimo filtra i tak syf (błoto) zostanie zaciągnięte do pompy i ta się tym dusi i krztusi. Zwyczajnie jest wtedy do zdemontowania i oczyszczenia.