Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zasilacz 1,5 do 13,2 V regulowany wraz ze wzmacniaczem muzyk

suchy165 29 Lut 2008 12:46 975 6
  • #1 29 Lut 2008 12:46
    suchy165
    Poziom 9  

Witam chciałbym przedstawić projekt młodego amatora ;]Zmodyfikowałem stare głośniki od PC wstawiając nieco większe podzespoły od wzmacniacza UNITRA który był popsuty.zrobiłem także zasilacz regulowany.PISAĆ KOMENTARZE, to mój pierwszy projekt jestem naprawdę amatorem.Dopiero się uczę.a wy mi w tym pomagacie.POZDRAWIAM...

0 6
  • #3 29 Lut 2008 15:51
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #4 29 Lut 2008 16:01
    max391
    Poziom 12  

Przepraszam z góry za krytykę ale tego nie można nazwać ani zasilaczem ani wzmacniaczem po pierwsze wszystkie bebechy na zewnątrz po drugie takie dziwactwa robiłem w wieku 8 lat jak nie miałem nic ciekawszego do roboty a jeżeli już coś takiego bym sklecił to nie chwaliłbym się tym na poważnym forum jeżeli to już miało by spełniać swoje zadania to powiedz mi jak wycisnołeś 13V z trafa 9V ?? jak już coś takiego zmajstrowałeś wsadź to w jakąś obudowę żeby chociaż wyglądało normalnie

0
  • #5 29 Lut 2008 20:29
    Krzysiek007
    Poziom 20  

Kolega max391 chyba sam powinien się troszeczkę podszkolić skoro się tak dziwi z osiągnięcia 13V z trafa, które ma napisane 9V.
    Co do wszystkich od razu tak krytykujących osób to powiem tak

Cytat:
    "Zapomniał wół jak cielęciem był"