WItam,
jak w temacie, problem dotyczy sprintera z 2002r. - nie gaśnie w nim podświetlenie kilometrów licznika, tzn. czasami gaśnie np. jak sie otworzy drzwi (oczywiście po wyciagnięciu kluczyka).
Czasami nie można go zapalić, bo kluczyk jakby nie łączył, a czasami po przekręceniu kluczyka wszystkie kontrolki b. szybko migają - czy to coś oznacza.
Bardzo proszę o pomoc.
Dodano po 3 [godziny] 32 [minuty]:
Poza tym zauważyłem, że po zapaleniu samochodu, na wyświetlaczu pojawia się kluczyk i cyfra -99999 oraz jeden razy coś piknie - czy to oznacza jakiś błąd komputera?
Nie za każdym razem łapie rozrusznik, tzn. po przekręceniu kluczyka słychac klapnięcie przekaźnika pod siedzeniem, ale rozrusznik nie rusza, jak się poprobuje to za którymś razem ruszy - czy to wina rozrusznika czy powiązane to może być z elektyką/elektroniką?
Wszystkie kontrolki gasną, wcześniej paliła się od świec żarowych, ale jak rozkręciłem to okazało się, że wszystkie 4 świece były spalone i po wymianie kantrolka od świec zachowuje się normalnie.
Bardzo proszę o pomoc
Dodano po 18 [minuty]:
Problem z symbolem klucza i -99999 rozwiązałem poprzez ręczne kasowanie inspekcji, tzn. włączyłem zapłon wcisnąłem dwa razy km, wyłączyłem wcisnąłem km i włączyłem kluczyk i po 10s pojawiło się 1500 i teraz już nic nie pika po zapaleniu samochodu.
Pozostaje problem tego niegasnącego licznika km - cały czas się pali i tylko czasami sie wyłącza, ale jak się otworzy drzwi to znowu się zapala.
jak w temacie, problem dotyczy sprintera z 2002r. - nie gaśnie w nim podświetlenie kilometrów licznika, tzn. czasami gaśnie np. jak sie otworzy drzwi (oczywiście po wyciagnięciu kluczyka).
Czasami nie można go zapalić, bo kluczyk jakby nie łączył, a czasami po przekręceniu kluczyka wszystkie kontrolki b. szybko migają - czy to coś oznacza.
Bardzo proszę o pomoc.
Dodano po 3 [godziny] 32 [minuty]:
Poza tym zauważyłem, że po zapaleniu samochodu, na wyświetlaczu pojawia się kluczyk i cyfra -99999 oraz jeden razy coś piknie - czy to oznacza jakiś błąd komputera?
Nie za każdym razem łapie rozrusznik, tzn. po przekręceniu kluczyka słychac klapnięcie przekaźnika pod siedzeniem, ale rozrusznik nie rusza, jak się poprobuje to za którymś razem ruszy - czy to wina rozrusznika czy powiązane to może być z elektyką/elektroniką?
Wszystkie kontrolki gasną, wcześniej paliła się od świec żarowych, ale jak rozkręciłem to okazało się, że wszystkie 4 świece były spalone i po wymianie kantrolka od świec zachowuje się normalnie.
Bardzo proszę o pomoc
Dodano po 18 [minuty]:
Problem z symbolem klucza i -99999 rozwiązałem poprzez ręczne kasowanie inspekcji, tzn. włączyłem zapłon wcisnąłem dwa razy km, wyłączyłem wcisnąłem km i włączyłem kluczyk i po 10s pojawiło się 1500 i teraz już nic nie pika po zapaleniu samochodu.
Pozostaje problem tego niegasnącego licznika km - cały czas się pali i tylko czasami sie wyłącza, ale jak się otworzy drzwi to znowu się zapala.