No wlasnie, kto wie?
Niektorzy gazownicy zakladaja, inni nie. Ci, co maja, bardzo to chwala. Ja akurat nie mam tego urzadzenia i chcialbym poeksperymentowac (zamiast wywalac od razu kase). Z tego, co udalo mi sie wywnioskowac ze schematu instalacji LOVATO, emulator modyfikuje sygnal z tego czujnika. Problem w tym, ze nie wiem czy zmniejsza wartosc napiecia czy zwieksza, nie wiem takze o ile.
Wyczytalem, ze odczyty z map sensora w moim autku (skoda felicia 1,3) maja wplyw na dwie rzeczy - dlugosc wtrysku (przy jezdzie na gadzie nie istotne, bo mam instalke 2-giej generacji oczywiscie) i moment zaplonu - i wlasnie o to mi chodzi.
Jesli ECU potrafi 'krecic' zaplonem na podstawie tego czujnika to super, bo nam gaziarzom przydalby sie nieco szybszy zaplon.
Jesli nie wiecie jak ten emulatorek dziala, to podpowiedzcie chociaz jak ECU 'kreci' zaplonem w funkcji napiecia z tego czujnika, a ja sprobuje juz ustalic wartosci napiecia experymentalnie.
Z gory dzieki za Wasza pomoc.
Niektorzy gazownicy zakladaja, inni nie. Ci, co maja, bardzo to chwala. Ja akurat nie mam tego urzadzenia i chcialbym poeksperymentowac (zamiast wywalac od razu kase). Z tego, co udalo mi sie wywnioskowac ze schematu instalacji LOVATO, emulator modyfikuje sygnal z tego czujnika. Problem w tym, ze nie wiem czy zmniejsza wartosc napiecia czy zwieksza, nie wiem takze o ile.
Wyczytalem, ze odczyty z map sensora w moim autku (skoda felicia 1,3) maja wplyw na dwie rzeczy - dlugosc wtrysku (przy jezdzie na gadzie nie istotne, bo mam instalke 2-giej generacji oczywiscie) i moment zaplonu - i wlasnie o to mi chodzi.
Jesli ECU potrafi 'krecic' zaplonem na podstawie tego czujnika to super, bo nam gaziarzom przydalby sie nieco szybszy zaplon.
Jesli nie wiecie jak ten emulatorek dziala, to podpowiedzcie chociaz jak ECU 'kreci' zaplonem w funkcji napiecia z tego czujnika, a ja sprobuje juz ustalic wartosci napiecia experymentalnie.
Z gory dzieki za Wasza pomoc.