Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford Escort 95r 1.3 +gaz BRC

Bosaczek55 04 Mar 2008 12:28 2733 7
  • #1 04 Mar 2008 12:28
    Bosaczek55
    Poziom 9  

    Witam! Jestem posiadaczem Forda Escorta 95r i niestety przednie amortyzatory są do wymiany czy ktoś mógłby polecić mi jakie najlepiej wybrać... Czy gazowe czy olejowe bo sam nie wiem... Proszę o pomoc I jaka jest różnica między jednymi a drugimi?? z góry dziękuje i pozdrawiam!

  • #2 04 Mar 2008 22:29
    marek1977
    Poziom 33  

    I olejowe są tańsze, a do tej mocy silnika wystarczą. :)

  • #3 05 Mar 2008 10:49
    Bosaczek55
    Poziom 9  

    Dobra dziękuję za pomoc...Ja jestem laikiem w mechanice pojazdowej i mam jeszcze jedno pytanie. Z tyłu są założone nowe amortyzatory.Ale gdy do auta wsiądą 3 osoby z tyłu auto strasznie siedzi..Oczywiście dochodzi jeszcze masa butli z gazem w kole naturalnie.Czy żeby wszystko było w porządku przy większej liczbie osób niż 2 z przodu powinienem wymienić amortyzatory tylnie wraz ze sprężynami ??I jeśli tak to jakie w takim razie polecacie do takiego auta??Z góry dziękuję! Pozdrawiam!

  • #4 05 Mar 2008 11:12
    ptaszek1975
    Poziom 30  

    Wymień sprężyny.

  • #5 05 Mar 2008 12:09
    marek1977
    Poziom 33  

    Escorty miały to do siebie że były miękkie. Twardsze sprężyny powinny pomóc, chyba że masz dobrego kowala i Ci zrobi stare na "jak nowe" ;)

  • #6 06 Mar 2008 14:25
    Bosaczek55
    Poziom 9  

    Mam jeszcze kolejne pytanie dotyczące tego autka. Mianowicie kiedy odpalę samochód przegazuje go trochę i on automatycznie przełączy sie na gaz to on ciągle chodzi na lekko zwiększonych obrotach myślałem że jest to po prostu ssanie automatyczne lecz gdy nawet silnik jest zagrzany po dłuższej jeździe nadal jest to samo.Oprócz tego gdy chodzi na benzynie to obroty sie zmieniają nie sa stale tylko zwiększają się lekko i zmniejszają a czasem silnik po prostu gaśnie tak samo dzieje się na gazie

  • #7 06 Mar 2008 19:32
    KingKong
    Poziom 25  

    Ciężko określić na odległość przyczynę tego stanu rzeczy. Pierwszą najtańszą naprawą, będzie przeczyszczenie regulatora wolnych obrotów IAC (zwanego róznie, ale przez większość silniczkiem krokowym) i sprawdzenie pracy sondy lambda, drugą trochę droższą i ciężko wykonalną (w chwili obecnej ciężko zakupić nowy, no i trochę kosztuje): wymiana "czujnika położenia przepustnicy" tzw. TPS. Często kiedyś wymieniałem czujniki TPS, właśnie w takich przypadkach jak u ciebie. To zwykły potencjometr, a w przypadku fordów bardzo zawodny.

  • #8 06 Mar 2008 19:56
    Bosaczek55
    Poziom 9  

    Aha dzięki a możesz mi powiedzieć czy w przypadku zostawienia tego problemu będzie to miało jakieś poważniejsze konsekwencje ?

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME