W sam raz robota dla amatora. Zdjąć górną pokrywę zbiornika.
Chyba nawet amator nie pomyli pokrywy prakki z pokrywą zbiornika.
Odkręcić bęben od osi piast. No chyba przypominanie, że sruby
są wkręcone od wewnątrz zbiornika jest nie na miejscu, Wyciągnąć beben. Wymienić kompletne piasty z łożyskami i osiami, po czy bębenek
wrzucic z powrotem. Po prawdzie jest tam kilkadziesiąt knifuw (jak się to cholera pisze?), ale co to dla zawadowego amatora
Pierw musisz odkręcic obydwa boki po bokach wkręty Krzyżaki
od dołu na kluczyk 8, odkręć el zaworyOd obudowy sciągnij fartuch z pkrywy górnej odepnij przewody z blokady drzwiczek, odkręć programator, termostat wyciągnij wyłącznikii sciągnij góre.potem po bolach sąklipsy mysisz je wszystkie sciągnąć i dkręć blaszki kture są przykręcone do obudowy plastykowej następną zeczą w środku bębna są śśruby na imbus pod plastykami maskującymijak je odkręcisz to bęben musi ci wyjść do góry. Odkręćpiasty sciągnij zegery zpółosiek iwybij łożyska w strone simeringu tylko wczesniej odkręć koło pasowe,łozyska 6004 sztuk 2 i jedno wąskie 60004 kup najlepiej rs wymień simeringi na nowe po nabiciu łożysk i posmaruj je smarem w piastach są dziurki odwadniające przeczyść je i pamiętaj przy zakręcaniu mają byc na dole
zyczę ci powodzenia jest to trudna robota ja siedzący w branży od 14 lat robie to około 3 godzin
Jest to bardzo trudna robota jak dla amatora ale po odkręceniu starych piast nie wymieniaj sam łożysk w sklepach można kupić kompletne piasty.Po ich zamontowaniu pełna satysfakcja z wykonanej naprawy. Zyczę powodzenia.