Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
OxomiOxomi
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Peugeot 407 2.0 HDI - trudne uruchamianie silnika.

gizmo07 14 Mar 2008 09:17 43230 35
  • #31
    wolff
    Level 14  
    Ja na takie awarie zawsze miałem przygotowany zbiorniczek (5 l np po płynie do spryskiwaczy) z paliwem i zamontowanym od spodu kranikiem i wężykiem. Odpinałem przewód od zbiornika przy filtrze lub wogóle go pomijałem i wpinałem przewód od bańki. Bańke wieszałem jak najwyżej na owartej masce żeby paliwo pod własnym ciśnieniem dopływało do pompy i odpalałem silnik. Eliminowałem w ten sposób usterki po stronie niskiego ciśnienia czyli od zbiornika do pompy CR a zwłaszcza wszelkich nieszczelności.
    Czasami chroniło mnie to od wielogodzinnego grzebania w aucie lub np w zimie od rozmrażania filtra paliwa lub/i przewodów przed filtrem.
  • OxomiOxomi
  • #32
    gizmo07
    Level 11  
    Oho, teraz stwierdzili, ze pompa daje za wysokie ciśnienie.
    "Powinno byc 200 bar, a pompa miejscami daje nawet 500-600 bar"..
    Czyli co, wymiana czujnika w pompie?
  • OxomiOxomi
  • #33
    kjx13
    Level 12  
    Ja dalej obstawiam dalej za nieszczelność w układzie niskiego ciśnienia. U Ciebie nie występuje elektryczna pompa w zbiorniku paliwa ponieważ masz układ paliwowy Siemensa (świadczy o tym gruszka do pompowania paliwa).
    Może być jeszcze problem z odpowietrzeniem zbiornika paliwa. Przy jego braku wytwarza się podciśnienie i paliwo nie dochodzi.
  • #34
    Beret1967
    Level 1  
    mam podobny problem,opiłki w filtrze paliwa,ale auto odpala idealnie tylko czasami dusi się.Wymieniłem pompe wysokiego ciśnienia oraz przewód.Po trzystu kilometrach auto znowu się dusi.Może ktoś wie z kąt te opiłki zkoro pompa jest nowa.
  • #35
    kermitbull
    Level 10  
    a czy złote opiłki w filtrze mogą pochodzic z pompy niskiego ciśnienia tej w baku, czy tylko jedna diagnoza - pompa wysokoiego ciśnienia?
  • #36
    Pajda89
    Level 7  
    Odgrzeje.
    U mnie problem pojawia się z checkiem i gaśnięciem po każdym tankowaniu, wymieniałem regulator ciśnienia paliwa i filtr paliwa bo auto mi gasnelo. Silnik 2.0 HDi 90km. Wczoraj zero problemów, otworzyłem korek paliwa, usłyszalem sykniecie. Zalalem 20 litrów z bańki, załączam silnik a tu check i tryb awaryjny. Po ponownym odpaleniu tryb awaryjny zniknął ale check został, i znowu zaczął gasnąć. Czy gdzieś jakieś podciśnienie ginie w baku? Za dużo tego ciśnienia? Gdzie szukać problemu? Paliwo z BP.