Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Skoda Superb - chwilowy spadek mocy

basilio2 08 Mar 2008 18:47 4133 7
  • #1
    basilio2
    Level 11  
    Witam Koledzy!
    Mam problem z moja skoda superb rocznik 2004 silnik 2.5 tdi 163 KM.
    Jadac ostatnio po autostradzie zapalila sie kontrolka silnika i wyskoczyl komunikat ABGASSE WERKSTATT po czym auto co jakis czas traci moc na 2-3 sekundy po czym znowu odzyakuje ja spowrotem, bylem w warsztacie kazali mi wymienic jakas "drosselklappe" to jakies urzadzenie sterujace ilosc zasysanego powietrza do silnika, sprowadzili czesc ktora kosztowala 230 euro wymienili i dalej to samo, w serwisie nie maja pojecia co moze byc przyczyna, jest ja tez nie.

    Prosze o pomoc.

    Bede wdzieczny za kazda sugestie.

    Pozdrawiam - Tomasz:!::!:
  • #2
    rx7hew
    Level 16  
    To będzie zapewne jakiś problem z doładowaniem, dobrze by było znać chociażby nr błędu, bo na pewno jakiś był skoro stwierdzili i coś wymienili
  • #4
    basilio2
    Level 11  
    Witam Koledzy. Numery tych usterek to: 19559 oraz 1282.
    Pomóżcie - co by to mogło być?
  • #5
    Romano022
    Level 11  
    Witam, na początek chce zapytać czy ta przepustnica którą wymienili w serwisie jest elektroniczna ,czy mechaniczna sterowana podciśnieniem? Błędy podane mają opisy:1282 Zawór przełączeniowy klapy kolektora ssącego-N239 i 19559-Silnik klapy kolektora ssącego-V157 uszkodzony.Ten drugi mówi o klapie elektronicznej, czym zresztą sugerowali się mechanicy.Problem może tkwić w wiązce i kontaktach.
  • #6
    basilio2
    Level 11  
    Witam!
    Na chwilę obecną nie jestem w stanie odpowiedziec bo zrobili to w Skodzie w Monachium gdzie teraz autko przebywa (stało sie to w czasie jazdy brata do Niemiec). Auto spowrotem będę mieć w czwartek (mam nadzieje że dojedzie jakoś do Polski) i wtedy będę kombinować. Myslę że klapa jest elektroniczna ale moge sie mylić. Tak wiec jak tylko będę miec samochód na miejscu dam znać. Dziekuję raz jeszcze bardzo za odpowiedź i pozdrawiam, zycząc miłej nocki - Tomasz
  • #7
    Mack`
    Level 11  
    Kolego i gdzie był pies pogrzebany??
  • #8
    Sztomel
    Level 35  
    z całą pewnością problem leży w elektronicznie sterowanej klapie gaszącej, przy zwykłej - sterowanej podciśnieniowo - silnik nie przechodzi w stan pracy awaryjnej a już z całą pewnością nie wywala jej błędu sterownik - fabryka miała udoskonalić konstrukcję a tu stało się wręcz przeciwnie - stały problem jest z tymi serwomotorami tych klap.