Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mercedes C220 Diesel, W202, problem z tablicą wskaźników.

art_b 12 Mar 2008 21:25 11634 13
  • #1
    art_b
    Level 13  
    Objawy : uruchamiam samochód i ruszam a deska rozdzielcza nie rusza to znaczy po kilku minutach rusza obrotomierz, kolejno wskaźnik paliwa następnie termometr cieczy a na końcu prędkościomierz, w czasie jazdy również zdaża się że wskaźniki się wieszają. Liczniki kilometrów i zegar cyfrowy działają poprawnie, podświetlenie też. Czy ktoś wie gdzie jest problem ? Czy ktoś ma dobry sposób na demontaż deski ? Tylko nie piszcie o blaszkach sprężynujących, haczykach itp - próbowałem i nic, tylko palce poobijane.
  • #2
    User removed account
    User removed account  
  • #3
    art_b
    Level 13  
    Przerobiłem też i ten sposób i......... nic, albo siedzi jak przyklejona albo czegoś nie wiem, lewa strona się rusza ale nie wyjdzie a do prawej nie ma dostępu - straszne "badziewie".
  • #4
    User removed account
    User removed account  
  • #5
    grzech12
    Level 17  
    Obstawiam zimne luty na desce ale zanim ją wyciągniesz proponuje poruszać złączami lub podociskać płytkę od tyłu na włączonym zapłonie.Może pomóc w lokalizacji zimnego lutu.Jak już będziesz wiedział w którym miejscu nie łączy to deska na stół lutownica w rękę i do dzieła.
  • #6
    art_b
    Level 13  
    Znaczy tak całkiem siłowo ? Ja do Toyot przyzwyczajony jestem, tam wszystko pasuje lekko i dokładnie, nie trzeba nic rwać i trochę się obawiam czy coś od merca nie odpadnie jak sie przyłoże za bardzo :D

    Dodano po 4 [minuty]:

    do : grzech12
    też obstawiam tak jak ty ale zapytać warto, ruszanie kablami nic nie dało, jak wyjmę (a tu na razie jest największy problem) to poszukam zimych lutów - może ktoś ma jeszcze inne sugestie ?
  • #7
    grzech12
    Level 17  
    Co do demontażu deski trzeba ją wypchać od tyłu.Jeżeli nie była wyciągana to faktycznie idzie topornie.Jedyne co mogę ci poradzić to to że trzeba to robić równomiernie z każdej strony bo jak z jednej wypchniesz za dużo to druga ci nie wyjdzie.
  • #9
    art_b
    Level 13  
    Dzięki, sprawdzę jak tylko uda się wyjąć zegary, a swoją drogą to byłoby śmieszne !
  • #11
    młody88
    Level 19  
    witam podłączam się do tematu ponieważ miałem podobny problem z wyjęciem zegarów i kiedy podważałem wkrętakiem to wykruszyła się szybka :-/ w rogu zegarów, stąd moja prośba czy nie miałby ktoś takich zegarów najlepiej uszkodzonych zegarów lub od anglika do tego modelu tak aby zaadoptować obudowę, bo nie zbyt uśmiech mi się kupić zegary za 300PLN a klient jest mało ugodowy.
    Z góry dzięki za odp.

    Dodano po 56 [sekundy]:

    dodam że jest to model z 95roku
  • #12
    mchali
    Level 10  
    witam, podłączam się bo mam podobny problem. mam mercedesa w202 2.5td 95'. odpalam samochód i wszystkie wskazówki leżą tylko ta od paliwa drży, raz na jakiś czas załapią, ale nigdy w czasie jazdy, jak zadziałają z początku to cały czas aż do zgaszenia silnika, i znowu przez parę dni nic... wyjmowałem i lutowałem ten srebrny przekaźnik ale to nic nie dało.
    Udało się może komuś poradzić z takim problemem?
  • #13
    Marianzet1
    Level 13  
    Witam chcę się podpiąć do tematu.Mam 190 2.5 turbo 1993r.Wskażnik temperatury podnosi się do 120 stopni po przejechaniu około 3 km.potem po przejechaniu następne 5 km.wskażnik opada i wskazuje właściwą temperaturę,do następnego dłuższego postoju.
  • #14
    art_b
    Level 13  
    Witam forumowiczów
    Troche to trwało ale udało sie wyjąć zegary-na siłę faktycznie, przeczyszcenie podpórek wskazówek nie wiele zmieniło, nadal sie kleją i startują po jakimś czasie ale przyzwyczaiłem się i nie walczę już z tym.
    Jednym słowem ten typ tak ma !!!:D