Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

diagnozowanie usterek w telefonie

nosal92 13 Mar 2008 11:55 1894 5
    nosal92
    Level 10  
    witam wszystkich użytkowników jestem początkującym elektronikiem-serwisantem . Mam pytanie czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak zdiagnozować usterki w telefonach, które poprostu "padły i sie nieodzywają". Co zrobić??? Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam
    -chodzi o telefony komórkowe
    PLEXI
    Level 24  
    Witam , nie napisałeś w jakich telefonach.
    Czy chodzi tobie o telefony , komórkowe, przenośne - domowe bezprzewodowe, czy domowe na kablu ?
  • Helpful post
    karolark
    Level 42  
    temat rzeka - na poczatek oprocz wiedzy oczywiscie - sprzet waniennka ultr. HA i jakis box - jezeli chcesz zaczac dzialac w GSM to na poczatek nokia dct3 sa dosc wdzieczne w naprawie i trudne do zabicia :-) - sprecyzuj co chcesz robic to sie cos dowiesz wiecej
  • Helpful post
    KanekS
    Level 29  
    karolark wrote:
    jezeli chcesz zaczac dzialac w GSM to na poczatek nokia dct3 sa dosc wdzieczne w naprawie i trudne do zabicia

Hmm nie powiedział bym, bo zbyt bliskie i nie ostrożne grzanie przy klejonym MADzie, może skończyć się tragicznie.

Co do nie reagujących telefonów - np podpinasz pod boxa i sprawdzasz czy zczytuje info, ewentualnie jeśli nie, to lekko przeginasz telefon, czy się włączy, i tak dochodzisz czy to hw czy sw,
    także rozbierasz telefon, sprawdasz czy pobiera jakiś prąd, czy nie brakuje żadnych elementów na laminacie, czy styki nie uszkodzone...
  • Helpful post
    energy7
    Level 23  
    Najlepiej to zaczynać od napraw telefonów których znasz hisotrię, np. czy został zalany, czy upadł, etc...

No i najważniejsze to sprzęt...
    _PREDATOR_

VIP Meritorious for electroda.pl