Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Testo
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Prosze o pomoc w małym tunigu Zestaw 2.1 Trust 1600P

16 Mar 2008 18:47 2603 30
  • Poziom 11  
    Witam bardzo proszę o pomoc wszystkich którzy znają się na tym lepiej ode mnie. Więc ma ten zestaw i chodzi o wzmacniacz,chciałbym zamontować w środku małą iluminofonie który też mam(jakiś ze starego radia,ale działa podłączałem pod baterie 9V i audio i chodzi).
    Chodzi o to że jestem początkujący w elektronice i nie bardzo wiem w którym miejscu to bezpiecznie przylutować żeby nic nie spalić.
    Zrobiłem zdjęcia tego wzmacniacza i tej iluminofoni, nie mam też żadnego miernika, którym mógłbym sprawdzić napięcie w tym wszystkim(wiem tylko że jak podłączałem tą iluminofonie pod baterie 9V to bateria była rozładowana, jakby była max to chyba by sie przegrzało,więc myśle że tam jest ok. 5V,a wzmacniacz to na wejściu jest napisane AC~10.5V)może ktoś zdoła coś poradzić i wytłumaczyć na podstawie zdjęć i pokazać gdzie to przylutować i czy potrzebne będą jakieś rezystorki. Wcześniej już lutowałem jakieś diodki w kompie itp,więc coś tam wiem o lutowaniu ale ze wzmacniaczem to już nie bardzo wiem.
    Też chciałbym załączyć tam ze dwie diody niebieskie 3mm jeśli to nie był by problem.
    Szukałem na forum coś co by mi pomogło ale nic nie znalazłem z tym wzmacniaczem.
    Nie wiem czy zapodałem wszystkie potrzebne informacje, jeśli jeszcze coś to proszę napisać.
    Nie wiem też czy to dobry dział,mam nadzieje bo z tym pytaniem czekałem chyba miesiąc, więc proszę o wyrozumiałość i pomoc,będę bardzo wdzięczny bo strasznie chciałbym mieć to zrobione.

Teraz te zdjęcia:

• Testo
  • Poziom 23  
    po pierwsze to nie iluminofonia tylko wskaźnik wysterowania, chcesz robi dziury w tym subwooferze lepiej zrób taką małą obudowę d niego

Dodano po 2 [minuty]: