Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

chrysler t & c awd 97 zamek centralny

16 Mar 2008 22:19 1345 1
  • Poziom 19  
    Witam.Mam kłopoty z zamkami centralnymi w postaci jak samochód stoi to czasami zamki same się otwierają a jak jest otwarty to znowu sam się zamyka.W czasie jazdy także sam się zamyka i otwiera i to dość często.Dobrze działa zamykanie jak przekroczy prędkość 25km/h.Podaję co zrobiłem.Wyczyściłem styczniki na bębenkach powyginałem blaszki na stykach i wysmarowałem preparatem do instalacji.Zastanawia mnie jeszcze czy czujnik na skrzyni tj,A604 może to powodować z tym ,że zamykanie zamków działa po przekroczeniu 25km/h.Dodam jeszcze to iż w trakcie pomiarów styczników na bębenkach napięcie wskazywało 4,2v a przełączając
    nastaw na 10k ohm wskażnik miernika wskazywał 100 a przełączając na 1k ohm zamki zamykały lub otwierały w zależności ile razy dotknąłem kablem miernika powodując zamknięcie obiegu nad mienie jeszcze iż powodując mostek kablem na sztywno zamki nie sterowały.Może ktoś wie jak ta instalacja jest z komponowana z czujnikiem prędkości a zamykaniem z pilota
    a także kluczykiem ,który także zamyka wszystkie zamki i uruchamia alarm.Pozdrawiam Mirek. :D

    Regulamin, p.11. Proszę poprawić. [MS]
  • Poziom 17  
    miałem podobna sytuację w sharanie . U mnie była woda w module komfortu - ( tam też znajduje sie moduł centralnego zamka) Musisz u siebie zlokalizować sterownik centralnego zamka i sprawdzić. Z tego co piszesz styczniki w drzwiach posprawdzałeś. Jeżeli w tylniej klapie masz zamek typu maszter ( czyli kluczykiem otwierasz i zamykasz wszystkie pozostałe drzwi) to jego też musisz sprawdzić. Często też przecieraja się przewody przy tylnej klapie i zwierają do masy - posprawdzaj przewody w szczególności tam gzie sie zginają między klapa a karoserią.