Chodzi o Nubire II 1,6 ale sterownik i immo jest identyko jak w lanosach.
Wiec tak, jest zimny zapala i jedzie.
Na cieplym ni diabla nie zapala i wywala blad 53 czyli immo. Blad nie jest stary bo byl kasowany, pojawia sie na nowo caly czas.
Kontrolka immo gasnie, zawsze.
Ale jest taki numer z tym immo:
Dzieje sie to dokladnie tak, przekrecam kluczyk pompa wlacza sie na 2 sekund.
Przekrecam na rozrusznik i ni cholery, nie ma napiecia na pompie, ani pewnie wtryskach bo imo zapewne odcina.
Pryewod transmisji szeregowej miedzy immo a ECM sprawdzony.
Problem musi lezec w puszce immo albo ECM.
Jak to zdiagnozowac?????
A moze ktos podzieli sie wiedza, na temat deaktywacji immo w ECM????
Wiec tak, jest zimny zapala i jedzie.
Na cieplym ni diabla nie zapala i wywala blad 53 czyli immo. Blad nie jest stary bo byl kasowany, pojawia sie na nowo caly czas.
Kontrolka immo gasnie, zawsze.
Ale jest taki numer z tym immo:
Dzieje sie to dokladnie tak, przekrecam kluczyk pompa wlacza sie na 2 sekund.
Przekrecam na rozrusznik i ni cholery, nie ma napiecia na pompie, ani pewnie wtryskach bo imo zapewne odcina.
Pryewod transmisji szeregowej miedzy immo a ECM sprawdzony.
Problem musi lezec w puszce immo albo ECM.
Jak to zdiagnozowac?????
A moze ktos podzieli sie wiedza, na temat deaktywacji immo w ECM????