Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Sklep ElwronSklep Elwron
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Canon PowerShot A70

20 Mar 2008 23:00 4176 19
  • Poziom 13  
    Witam, problem jest taki :

    wlaczam aparat - na lcd widze tylko ikonki od ustawień. Wysuwa się obiektyw - zrobie zdjecie nie pokazuje się ono na ekraniku - po obejrzeniu na karcie pamieci (poprzez komp.) jest czarny obraz :|


    czy jest to opłacalne do naprawiania - czy próbować jak już ktoś tutaj na forum kontaktu z producentem (może to jakaś wada fabryczna ;))
  • Sklep ElwronSklep Elwron
  • Poziom 27  
    To mi wygląda na uszkodzenie przetwornika. Warto zadzwonić do Canona. Na pewno określą koszt naprawy.
  • Sklep ElwronSklep Elwron
  • Poziom 13  
    Sprawdź czy po włączeniu aparatu otwiera się migawka, a po wyłączeniu zamyka. Jeżeli tak jest to uszkodzoy jest przetwornik (matryca).
    Wyślij aparat do serwisu Canona na Żytnią w W-wie, a oni to zrobią nieodpłatnie. Jest to wada fabryczna tego modelu.
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Swiąt.
  • Poziom 12  
    Migawka po włączeniu aparatu nie koniecznie będzie się otwierać. Migawka otwiera się podczas robienia zdjęcia, na czas naświetlenia jaki został ustalony np 1/8s 1/100s itp.
  • Poziom 13  
    Jeżeli miałeś nastawioną opcję, w której po włączeniu aparatu widać było obraz na LCD to migawka musi się otworzyć.
    Nic nie stoi na przeszkodzie aby po włączeniu patrząc w obiektyw przyciskać "DISP" i obserwować czy migawka otwiera się i zamyka.

    Pozdrawiam
  • Poziom 13  
    otwiera się i zamyka, czyli wysylka do serwisu mimo ze aparacik juz jest napenwo dawno po gwarancji ?

    tyle ze nie mam do niego nawet kartonu orginalnego...zostal tylko chyba sam aparat i kabel :/
  • Poziom 13  
    Tutaj masz stronę Canona: https://self-service.canon-europe.com/pl/pages/
    Musisz wejść w aparaty fotograficzne - cyfrowe aparaty kompaktowe - seria PowerShot A - zaznaczyć A70 i przeczytać główne ogłoszenie,
    a potem zapakować w byle jaki kartonik i wysłać na Żytnią. Wysłać nie wypić :)
    Pozdrawiam
  • Poziom 13  
    mnusz napisał:
    Tutaj masz stronę Canona: https://self-service.canon-europe.com/pl/pages/
    Musisz wejść w aparaty fotograficzne - cyfrowe aparaty kompaktowe - seria PowerShot A - zaznaczyć A70 i przeczytać główne ogłoszenie,
    a potem zapakować w byle jaki kartonik i wysłać na Żytnią. Wysłać nie wypić :)
    Pozdrawiam


    kurde nie chce mi sie otworzyc wcale ta strona ani w FF ani w IE :(

    nie wiem co sie dzieje, widze tylko canon na boku i koniec na tym :(
  • Poziom 13  
    Ja mam Operę i wszystko chodzi. Wszedłem z linku z elektrody i jest ok.
  • Poziom 11  
    djmac napisał:
    mnusz napisał:
    Tutaj masz stronę Canona: https://self-service.canon-europe.com/pl/pages/
    Musisz wejść w aparaty fotograficzne - cyfrowe aparaty kompaktowe - seria PowerShot A - zaznaczyć A70 i przeczytać główne ogłoszenie,
    a potem zapakować w byle jaki kartonik i wysłać na Żytnią. Wysłać nie wypić :)
    Pozdrawiam


    kurde nie chce mi sie otworzyc wcale ta strona ani w FF ani w IE :(

    nie wiem co sie dzieje, widze tylko canon na boku i koniec na tym :(


    W każdym bądź razie koledze chodziło o to iż jest akcja serwisowa wymiany wadliwych matryc i wymienią Ci ją na Żytniej 15 za darmo, nawet jeśli masz aparat po gwarancji. Najlepiej napisz do nich maila, znajdziesz na stronie www.e-csi.pl

    Informacja sprawdzona osobiście.


    Pozdrawiam
  • Poziom 13  
    apraracik wysłany - niebawem dopisze jaki bedzie tego rezultat - dodam iż pseudo "serwis" zajął się naprawa tego apratatu w rezultacie mam aparat w czesiach bo nie umieli go zlozyc do kupy - nawet nie wiem czy byly wszystkie zabrane - w takim stanie zostal wyslany... :/ obecnie czekam na wycene i oczywiscie powrotna paczke ;)
  • Poziom 14  
    djmac napisał:
    apraracik wysłany - niebawem dopisze jaki bedzie tego rezultat


    I jak rezultat wizyty na Żytniej? Mnie również interesuje ta kwestia...
  • Poziom 9  
    Miałem ten sam problem. Dzięki Wam zainteresowałem sie akcją Canona wymiany wadliwych przetworników. Napisałem maila, oto odpowiedź serwisu - dodam - natychmiastowa:

    "Witam
    Prawdopodobnie do wymiany byłby przetwornik obrazu. Naprawa byłaby
    bezpłatna, gdyż przetworniki w tym modelu mają wadę fabryczną. Jedyny
    autoryzowany Serwis znajduje się w Warszawie, dlatego proszę przesłać
    nam sprzęt i później kontaktować się z nami telefonicznie.
    Informacje dotyczące wysyłki znajdują się na naszej stronie internetowej: www.e-csi.pl ."

    Ponieważ mieszkam w W-wie, zawiozłem aparacik wczoraj osobiście. Dzień oczekiwania na ekspertyzę i wycenę, dziś zadzwoniłem i usłyszałem: stwierdzono wadę fabryczną przetwornika, aparat będzie naprawiony nieodpłatnie, przewidywany termin wykonania usługi w okolicy 15 czerwca.

    Dziękuję za uwagę.

    Świat nie jest taki zły ... :D
  • Poziom 14  
    Fakt, to miła wiadomość. Ja miałem info, że czas oczekiwania na podzespoły to ok. 3 tygodnie.
  • Poziom 9  
    Pora na podsumowanie. W zapowiedzianym terminie dostałem sms-a "Zapraszamy po odbiór CANONA A70". Odebrałem, przetwornik wymieniony NIEODPŁATNIE, aparacik jak nowy. Oby posłużył następne 5 lat.
    Brawo dla firmy CANON, brawo dla sprawnego serwisu z miłą obsługą.
    Pozdrawiam wszystkich użytkowników CANONÓW.
  • Poziom 11  
    Witam, mam dokladnie ten sam problem z moim A70.
    Mam tylko jedno pytanie, czy jest potrzebny paragon zakupu?
    Aparacik ma juz swoje latka i niestety ale nie moge znalez rachunku :cry:
    Czy bedzie z tym problem?
  • Moderator
    Cóż, paragon jest dowodem zakupu. Jednak karta gwarancyjna jest podstawowym dokumentem do świadczeń gwarancyjnych. Proponuje skontaktować się z firmą aby uzyskać informacje co do dokumentów potrzebnych przy naprawie gwarancyjnej. Chyba że, jak kol. napisał ma już swoje latka i już po gwarancji, wiec nie są potrzebne żadne dokumenty a naprawa zostanie dokonana odpłatnie.
  • Poziom 20  
    dzimi napisał:
    Cóż, paragon jest dowodem zakupu. Jednak karta gwarancyjna jest podstawowym dokumentem do świadczeń gwarancyjnych. Proponuje skontaktować się z firmą aby uzyskać informacje co do dokumentów potrzebnych przy naprawie gwarancyjnej. Chyba że, jak kol. napisał ma już swoje latka i już po gwarancji, wiec nie są potrzebne żadne dokumenty a naprawa zostanie dokonana odpłatnie.


    Głupoty kolego piszesz jeśli chodzi o naprawę wad fabrycznych w serwisie Canon!
    Jeśli masz uszkodzony przetwornik obrazu, to nie potrzebujesz ani paragonu, ani gwarancji, wysyłasz TYLKO aparat w byle jakim kartonie i naprawiają bezpłatnie!
  • Moderator
    Chyba nie doczytałeś do końca lub nieuważnie - napisałem że proponuję skontaktować się z firmą (tzn. serwisem gwarancyjnym) aby uzyskać informacje co do dokumentów i sposobie naprawy.
  • Poziom 11  
    dzimi napisał:
    Chyba że, jak kol. napisał ma już swoje latka i już po gwarancji, wiec nie są potrzebne żadne dokumenty a naprawa zostanie dokonana odpłatnie.

    Teraz to juz sam nie wiem co Wy tutaj piszecie...
    No ale zadzwonie do Canona i odpowiem Wam na moje pytanie :D
    ---------------------------------------------------
    EDYT:
    Tak jak objecalem, odpisuje w temacie.
    Niepotrzebny zaden rachunek czy tez gwarancja.
    Wystarczy tylko ze numer seryjny jest czytelny.
    Canonek wyslany i teraz czekam.
    ---------------------------------------------------
    EDYT:
    Aparacik wrocil jak nowy!
    Oprocz wymiany sensora, zrobili jeszcze Firmenwareupdate i jeszcze jakis "Komplettjustage".
    Oczywiscie wszystko GRATIS!
    Nic tylko pochwalic Canona :D