Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi 80 B3 1989r. 1.8 benzyna(bez gazu)

piomoto 21 Mar 2008 18:06 2216 17
  • #1 21 Mar 2008 18:06
    piomoto
    Poziom 19  

    Auto jak w temacie. Problem jest taki że odpale to obroty wskoczą na około 1400 i po chwili silnik zgaśnie. Jeśli dodam gazu to obroty wzrosną ale żeby je utrzymać na jakimś poziomie to musze falować pedałem gazu. Pompka paliwa sprawdzona, zmieniona cała podstawa wtrysku razem z silniczkiem krokowym, podciśnienia sprawdzone. Jeśli ktos wie co to może być to proszę o pomoc. Nie zczytywałem jeszcze kodów bo nie wiem gdzie jest kostka diagnostyczna. Pozdro

    0 17
  • #2 21 Mar 2008 18:18
    adam7009
    Poziom 38  

    kostkę diag. masz w kabinie strona kierowcy od dołu .

    0
  • #3 21 Mar 2008 18:42
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda

    jaki krokowy?

    0
  • #4 21 Mar 2008 20:05
    erdaniel
    Poziom 13  

    po zresetowaniu też tak samo ,czy jest dobrze jakis czas

    0
  • #5 22 Mar 2008 15:10
    piomoto
    Poziom 19  

    Jak skończyłem wczoraj robote to odpiąłem kleme. Ale dopiero we wtorek będe mógł sprawdzić czy jest ok.

    0
  • #6 25 Mar 2008 18:13
    piomoto
    Poziom 19  

    Dzisiaj podpiąłem kleme i było wszystko ok. Ale po przejechaniu kawałka powrócił problem z niskimi obrotami. Zczytałem błędy. Pokazuje jeden błąd 2122- brak sygnału obrotów. No i moje pytanie skąd komputer bierze ten sygnał, gdzie szukać przyczyny.

    0
  • #7 25 Mar 2008 20:52
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Moduł, hall albo problem z instalacją

    0
  • #8 25 Mar 2008 22:00
    piomoto
    Poziom 19  

    Z jaką instalacją i gdzie znajde czujnik halla?

    0
  • #9 25 Mar 2008 22:26
    adam7009
    Poziom 38  

    piomoto napisał:
    Z jaką instalacją i gdzie znajde czujnik halla?
    Bez obrazy ,ale chyba sam sobie nie dasz rady ,oddaj go do warsztatu.

    0
  • #10 25 Mar 2008 22:59
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda

    moduł we wnęce na nogi przykręcony do słupka od strony kierowcy, hall w aparacie

    0
  • #11 28 Mar 2008 18:31
    piomoto
    Poziom 19  

    Zmieniłem moduł na nowy i auto w ogóle nie chciało zapalić. Jeszcze zmienie aparat zapłonowy tylko nie moge za bardzo nigdzie dostać. A czy dałoby się przełożyć sam czujnik z innego aparatu?

    0
  • #12 28 Mar 2008 19:01
    erdaniel
    Poziom 13  

    nie sugeruj się tym błędem

    Dodano po 8 [minuty]:

    a w ogóle to jaki to układ wtryskowy

    0
  • #13 29 Mar 2008 17:49
    piomoto
    Poziom 19  

    Tym błędem się nie sugeruje(już) bo na odpalonym mi go nie wyświetla(wyświetla tylko 4444- brak błędów). Układ Monotronic.

    0
  • #15 01 Kwi 2008 21:54
    piomoto
    Poziom 19  

    Świec nie sprawdzałem ale myśle że wtrysk nie podaje odpowiedniej dawki paliwa(a wtrysk już zmieniałem)Wszystko się zaczyna dziać jak się przejade kawałek. Gdy się zagrzeje po resecie i się nie jedzie jest ok. Jutro zmienie czujnik halla a dokładniej cały aparat to napisze co się dzieje:)

    0
  • #16 01 Kwi 2008 22:11
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Co sonda pokazuje?

    0
  • #17 01 Kwi 2008 23:44
    tomek.kopiec
    Poziom 18  

    Witam ,wtrace sie do dyskusji,za wiele sie nie mozna sugerowac sie bledami tego sterownika poniewaz ten jest malo dokladny ale czy sprawdzales podstawe monowtrysku -moze nie jest dokonca szczelna(czesto padaja te podstawy)

    0
  • #18 02 Kwi 2008 20:16
    piomoto
    Poziom 19  

    Zmieniłem aparat zapłonowy i na razie jest wszystko ok. Dziękuje wszystkim za zainteresowanie i pomoc:)

    0