Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

pali sie kontrolka oleju w omedze 2 .5 v6

richard12345 21 Mar 2008 18:48 3560 16
  • #1 21 Mar 2008 18:48
    richard12345
    Poziom 9  

    od kilku dni pali sie kontrolka oleju w omedze 2.5 v6 nic nie stuka w silniku slychac dziwny szum w okolicy paska rozrzadu najpierw zazyla sie od czasu do czasu prosze o pomoc olej i filtr byl wymieniony niedawno

  • #2 21 Mar 2008 18:51
    Sowizdrzał
    Poziom 14  

    Czyżby pompa olejowa siadała?

  • #3 21 Mar 2008 19:03
    marek170
    Poziom 9  

    Najpierw wymień czujnik ciśnienia oleju.

  • #4 21 Mar 2008 19:06
    eltron
    Poziom 25  

    marek170 napisał:
    Najpierw wymień czujnik ciśnienia oleju.


    najpierw to sprawdź ciśnienie oleju

  • #5 21 Mar 2008 19:07
    adam7009
    Poziom 37  

    sprawdz czujnik i jego połączenie,czy przewód nie przetarty i dotyka do masy.

  • #6 21 Mar 2008 21:57
    Stanisław 1
    Poziom 16  

    Podłącz manometr i sprawdź ciśnienie pozwoli to ustalić czy to jest usterka mechaniczna czy elektryczna :usterka mechaniczna uszkodzona pompa elektryczna czujnik lub kabel przetarty.

  • #7 21 Mar 2008 22:39
    Kamilo16
    Poziom 16  

    a dawno temu wymieniałeś olej i filtr? możliwe jest to że jest zabrudzony i jest słaby obieg oleju co będzie też świadczyć o zbyt niskim ciśnieniu

  • #8 22 Mar 2008 13:47
    richard12345
    Poziom 9  

    zrobilem 5000 km na tym oleju a gdzie znajdoje sie czujnikoleju no i czym to grozi dzieki

  • #9 22 Mar 2008 14:07
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Czujnik na obudowie filtra oleju

  • #10 22 Mar 2008 22:47
    wofek
    Poziom 10  

    1. Sprawdz czy masz olej ;)
    2. Sprawdz polaczenie z czujnikiem (miałem to samo, kupilem czujnik za 8 zł i jak ręką odjął)
    3. Zobacz co sie dzieje jak przegazujesz auto (uwazaj, moze byc pompa zajechana i zatrzesz silnik)
    4. To coś grubszego... jedz do mechanika ;)

  • #11 23 Mar 2008 09:17
    Mariusz Z.
    Poziom 19  

    A jaki jest przebieg auta bo może już przyszedł czas na śmierć silnika?

  • #12 23 Mar 2008 10:57
    wowka
    Poziom 28  

    Na dole silnika nic nie stuka ? Pewnie sie okaze ze panewki sa wyjechane i tamtedy ucieka cisnienie oleju jak to bylo w moim przypadku - tez 2,5v6

  • #13 23 Mar 2008 12:18
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda

    podałem umiejscowienie czujnika dla 2,5 ale diesla w benzynie czujnik masz pod alternatorem z przodu silnika

  • #14 24 Mar 2008 20:07
    romoo
    Użytkownik obserwowany

    Skoro od kilku dni pali ci kontrolke i jeszcze jezdzisz to raczej przetarcie przewodu lub usterka czujnika.

  • #15 24 Mar 2008 22:22
    richard12345
    Poziom 9  

    dzieki za dobre rady jeszcze jedno moze to zbieg okolicznosci ale slychac glosne tarcie z pod oslony paska rozrzadu nie zawsze ale jest to dokuczliwe czy wiecie co to moze byc

  • #16 27 Mar 2008 21:28
    richard12345
    Poziom 9  

    wszystko ok to był czujnik oleju dzieki

  • #17 27 Mar 2008 23:38
    wowka
    Poziom 28  

    richard12345 napisał:
    dzieki za dobre rady jeszcze jedno moze to zbieg okolicznosci ale slychac glosne tarcie z pod oslony paska rozrzadu nie zawsze ale jest to dokuczliwe czy wiecie co to moze byc


    To radze szybko sprawdzic bo jak sie rozrzad posypie to dopiero koszty beda. U mnie a raczej u poprzedniego wlasciciela jakis "mechanik" tak zalozyl pasek rozrzadu ze znaki nie pokrywaly sie a napinacz byl maxymalnie luzny co spowodowalo obciecie pasa na dlugosci okolo 20cm i szerokosci okolo 5cm. Cale szczescie ze paska calkiem nie zniszczylo bo dopiero byly by koszty

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME