Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Program do zmiany ip

Tygrys 10 Sty 2004 02:01 1899 12
  • #1 10 Sty 2004 02:01
    Tygrys
    Poziom 18  

    witam maam pytanie czy jest jakis programik do zmiany ip bo jak mam np sdi czy dsl to jest pewien ip a czy mógłbym go jakos zmienic jak tak to jak??

    0 12
  • #2 10 Sty 2004 03:23
    Sir_Yaro
    Poziom 18  

    swojego nie zmienisz za to mozesz czasem zmienic to pod jakim ip widza Cie inni - szukaj nt 'Proxy'

    0
  • #3 10 Sty 2004 09:58
    Tygrys
    Poziom 18  

    a gdzie to znajde dokładnie!! o to mnie mniejwiecej chodzi!!!

    0
  • #5 10 Sty 2004 17:18
    BLANTek
    Poziom 14  

    Zawsze serwery cie widza takim ip, jaki ci przydzielil provider (SDI, DSL). Mozesz zmieniac sobie IP tylko w sieci lokalnej.

    0
  • #6 10 Sty 2004 17:42
    Tygrys
    Poziom 18  

    ok o to mi chodziło dzięki

    0
  • #7 10 Sty 2004 22:36
    super_daro
    Poziom 12  

    mozesz tez anonimowu surfowac po necie wchodzac przez strone: http://www.anonymizer.com/ -> na samej gorze masz "free private surfing" gdzie wpisujesz adres stronki na ktora chcesz annimowo wejsc

    0
  • #8 10 Sty 2004 22:44
    Tygrys
    Poziom 18  

    ale chodzi mi o zmiane ip jak ktos mnie zbanował na hubie np to zeby było mozna tam wejsc !!! A ja mam sdi!!!

    0
  • #9 11 Sty 2004 00:07
    _n0rbi_
    Poziom 11  

    Sa takie sofciki jak anonimery np. Steganos zmieniajacy IP co 60 sekund :-) fajna zabawka ...poza tym jesli chcesz uzywac innego IP niz wlasne w necie np na forach loguj sie przez w3cache (zakladka polaczenia w narzedziach jesli uzywasz IE)

    0
  • #10 11 Sty 2004 00:55
    Sir_Yaro
    Poziom 18  

    Aha.. wiec nie chodzi o http!
    Wiesz... to powinno byc w pierwszym poscie... :P

    W takim razie szukaj proxy ktore obsluguje SOCKS 5 (wpisujesz w General w DC++)

    0
  • #11 11 Sty 2004 17:42
    BLANTek
    Poziom 14  

    Jesli ktos cie zbanowal na hubie (o ile w ogole jest to mozliwe), to zrob tak:
    Panel sterowania
    Siec
    TCP/IP - wlasciwosci
    Wpisz takie IP: 10.489.653.415 lub dowolne inne zaczynajace sie na 10.
    Powinno pomoc lub pogorszyc sprawe...

    0
  • #12 12 Sty 2004 08:29
    blackpoker
    Poziom 12  

    ptrzebujesz jakiego kolwiek podszywacza czyli sni9fera i tam w opcjach podzszywania sie ustala ip

    0
  • #13 12 Sty 2004 17:49
    elektryk
    Poziom 42  

    blackpoker napisał:
    ptrzebujesz jakiego kolwiek podszywacza czyli sni9fera i tam w opcjach podzszywania sie ustala ip
    A jak kolega sobie wyobraża że dane będą wracały z internetu? Owszem wysłać można (pakiety) ale już się nie odbierze odpowiedzi.

    0