Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi A6 2.5 TDI samochód dziwnie drga

mtal 23 Mar 2008 17:12 26107 27
  • #1 23 Mar 2008 17:12
    mtal
    Poziom 12  

Witam i potrzebuje pomocy w sprawie przenoszonia drgan w tym samochodzie na całą karoserie, a temat przedstawia się tak : klient przywiózł samochód bo mu silnik nierówno chodzi i ewidentnie widac było ze cos sie w silniku dzieje. Po zaglądnięciu w głowice okazało sie że wałki są wytarte. Wałki wymieniłem, odpaliłem i chodzi powiedziałbym nieźle. Silnik trzyma ladnie równo obroty ale jak na A6 to za bardzo drga, i mam pytanie czy ktoś miał taki pzypadek, bo po dokladnej diagnozie i stwierdzenieu ze wszystko gra poduszki równiez ok to ja stawiam tylko na koło dwumasowe, ale ponieważ nie mam doświadczenia w tym temacie to nie chce ryzykowac z wymiana. Jeśli ktos wie cos na ten temat to bede wdzieczny za pomoc.

• #2 23 Mar 2008 17:37
    robokop
    Moderator Samochody

Zmierz na wszelki wypadek ciśnienie na cylindrach i parametry z ECU, możliwe że coś jest nie tak z którymś cylindrem (niższe ciśnienie sprężania, rozpylacz wtrysku itd.).

• #3 23 Mar 2008 18:39
    mtal
    Poziom 12  

korekcje wtrysków ma bardzo zblizone i silnik idealnie trzyma obroty. NIkt nie mial do czynienia z niewłaściwie działającym kołem dwumasowym??
    ale dzieki kolego

• #4 24 Mar 2008 00:06
    luki1979
    Poziom 13  

raczej bym jednak na koło dwumasowe nie stawiał - ono moim zdaniem niewiele ma wspólnego z wyrównoważeniem silnika. Niewłaściwie działający dwumas będzie się objawiał np. stukiem przy próbie zmiany biegu.
    Robiłeś z wałkami, więc musiałeś rozpiąć rozrząd - jak wygląda w tym momencie ustawienie pompy wtryskowej?