Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wybór głośnika do suba estradowego (uzupełnienie nadstawek).

23 Mar 2008 21:04 1203 5
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 25  
    W sumie rzecz biorac to zaden sie nie nadaje na dol... a co to sa za nadstawki ?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 26  
    Bardzo wysróbowane parametry cena=rewelacyjny dzwiek znaczy idealnie? no ciezko tu bedzie.za 300zł no moze beyma ale te nadstawki to tez niemaja super jakosci.Mocny głosny gar tyle z jak juz to Eminence Gamma 15"
  • Poziom 30  
    Hi,
    wez ten STX GDN-38-300-8-AE. Gdzies tu na forum ktos zrobil obudowe typu BR na ten glosnik ( chyba Kwaczor ? ). Zobacz na jego stronie.
    => djdinitro - "jak juz to Eminence Gamma 15" . Rewelacja. Tak trzymaj.
    Pozdrowienia.
  • Poziom 33  
    Od biedy do takich pseudo estradowych kolumn można wziąć delta15LF co prawda nie jest to klasyczny głośnik do suba ale tu da radę