Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

lodowka gorenje hzs 2861 nie wyłącza sie

arekkwi 24 Mar 2008 14:30 9291 18
  • #1 24 Mar 2008 14:30
    arekkwi
    Poziom 9  

Witam , mam lodówkę GORENJE . Ostatnio lodówka przestała mi sie wyłączać, a jak pracuje to po pewnym czasie bulgocze jak by woda sie gotowała , agregat na dole lodówki jest gorący , ta kratka czarna za lodówką jest letnia (nie znam się na lodówkach więc tak opisuje) ,komora chłodnicza jest chłodna w zamrażalce jest zimno.Proszę o porady.

Dodano po 4 [minuty]:

Chciałbym dodać ,że lodówka była transportowana ostatnio na leżąco i odczekałem 24 h zanim ją włączyłem

W tytule postu należy skrótowo opisać usterkę.
    Regulamin p.11
    Proszę użyć "zmień" i poprawić post.
    [Art]

0 18
  • #2 24 Mar 2008 14:35
    Zbych034
    Poziom 37  

Na początek zmierz termometrem temperatury bo określenie zimno nic nie znaczy.

0
  • #3 24 Mar 2008 14:41
    nares
    Specjalista AGD

arekkwi napisał:
    lodówka była transportowana ostatnio na leżąco i odczekałem 24 h zanim ją włączyłem

Olej w układzie.

0
  • #4 24 Mar 2008 14:41
    djmars1
    Poziom 15  

serwis Ci pomoże jest zapchany filtr albo się zapowietrzyła, po transporcie powinna odstać z 1 godzinę

0
  • #5 24 Mar 2008 14:50
    arekkwi
    Poziom 9  

w lodówce 6* a w zamrażalce -15*

Dodano po 2 [minuty]:

a czy ja sam mogę sprawdzić ten filtr czy musi to zrobić serwisant?

0
  • #6 24 Mar 2008 15:02
    djmars1
    Poziom 15  

widać że temperatura jest normalna, pewnie musi tylko odstać i będzie ok

0
  • #7 24 Mar 2008 16:22
    arekkwi
    Poziom 9