Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Plazma GERICOM GTV4210-ciemno.

25 Mar 2008 16:31 7697 17
  • Poziom 24  
    Witam.
    Na początku nadmienię, że nie mam doświadczenia w naprawie plazm.
    Przywieziony z Niemiec, z serwisu-wygląda na to, że nie był ,,tykany,, .
    Po włączeniu przez dwie, trzy sekundy wyświetla na środku pionowy pas szer. ok. 20cm. bez treści (być może kanał jest niedostrojony).Następnie gdy znika pas, pojawia się fonia-reaguje na pilota.Zasilacz podaje poprawne napięcia. Moduł ZSUS- radiator po kilku minutach gorący-(parzy), napięcie VS 189V, VA 65V, 5V poprawne. Po odłączeniu jednej tasiemki (którejkolwiek) objaw taki jak na wstępie.Po odłączeniu obu taśm pas oczywiście się nie pojawia- radiator letni, napięcia bez zmian. ZSUS przelutowany, obmierzony- nie stwierdziłem zwarć. I tu mam wątpliwość czy to hybryda uszkodzona czy obciąża matryca. Nadmienię, że ZSUS to LG 42V6 i z uwagi na cenę chciałbym mieć pewność że jest uszkodzony.
    Bardzo proszę Kolegów którzy mają doświadczenie w naprawie plazm o pomoc w ,,rozwianiu,, moich wątpliwości.
    Pozdrawiam.

Dodam jeszcze że ZSUS obciąża 15V przychodzące z płytki XRRBT i to napięcie spada do ok 9V.Po odłączeniu 15V od ZSUS hybryda letnia.
  • Poziom 17  
    No to juz duzo wiesz .sproboj wypias Y-drive (gorny ) przy sprawnym Z-sus obraz powinien byc bardzo jasny na calej powiezchni z lekkim zaciemnieniem od polowy w gore i sprawdz stan swiecenia diod na CRTL-board (d10 do d 17 i podaj).
  • Poziom 24  
    Witam.