Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

WS 303 naprawa końcówka mocy i 230 na obudowie

putin2208 25 Mar 2008 18:53 2593 15
  • #1 25 Mar 2008 18:53
    putin2208
    Poziom 18  

Witam

Jestem nowy na tym forum więc proszę o wyrozumiałość:).
    Jestem kompletnym laikiem w sprawie wzmacniaczy ale szybko się uczę. Otóż mam wzmacniacz Ws 303 dostałem go w spadku po bracie. Spalona jest końcówka mocy i na obudowie mam 230V więc jest nieciekawie. Uważam że kondensatory również są do wymiany. Pytanie co mam robić naprawić czy kupić coś innego? Jak poradzić sobie z przebiciem??

Pozdrawiam Kuba

Proszę przeczytać regulamin forum, szczególnie pkt. 11 i poprawić temat postu.
    Przeniosłem z: Audio
    18:56 25.03.2008
    Nie kasować wpisów moderacyjnych.
    [_P_]

0 15
  • #2 25 Mar 2008 20:26
    AnnoDomi
    Poziom 27  

230V na obudowie? - to może być niewłaściwie podłączony kabel zasilający ( zamieniona ziemia z zerem ) - potem prawie nie ma gdzie powstać przebicie tak, aby na obudowie było 230V i nie paliło korków w domu. Tak czy inaczej do sprawdzenia okolice zasilacza - może pod płytkę PCB wpadła śrubka i zwiera PCB z obudową.

0
  • #3 25 Mar 2008 22:11
    karolark
    Poziom 40  

AnnoDomi napisał:
    230V na obudowie? - to może być niewłaściwie podłączony kabel zasilający ( zamieniona ziemia z zerem ) - potem prawie nie ma gdzie powstać przebicie tak, aby na obudowie było 230V i nie paliło korków w domu. Tak czy inaczej do sprawdzenia okolice zasilacza - może pod płytkę PCB wpadła śrubka i zwiera PCB z obudową.

Bez urazy ale jak mozna zamienic jak to piszesz zero z ziemia ?:-)
    Prawdopodobnie uszkodzone trafo - lub przebicie na wlaczniku sieciowym a co do naprawy tego to jezeli spalona koncowka i kondki do wymiany to jego naprawa mija sie z celem ( ekonomia ) chyba ze chcesz z nim walczyc dla wlasnej uciechy :-)

0
  • #4 25 Mar 2008 22:29