Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Motocykl - zwiększona kompresja - zbyt mała moc rozrusznika?

26 Mar 2008 20:12 2135 6
  • Poziom 16  
    sptrawa dotyczy motocykla po tuningu zwiekszyła sie kompresja i rozrusznika kreci wolniej skutek motor nie odpala aku jest ok ma 2 lata ale napiecie 12,4 na postoju co robić??

    Regulamin, p.11. Proszę poprawić. [MS]

    Moderowany przez MakroSerwis:

    Temat poprawiłem, a użytkownik otrzymuje ostrzeżenie za ignorowanie poleceń moderacji.

  • Poziom 25  
    Można założyć akumulator o większej pojemności elektrycznej. Będzie wtedy dodatkowy zapas ładunku. A co do rozrusznika to pewnie by się mocniejszy zdał np. od motocykla z silnikiem o większej pojemności skokowej jeżeli podejdzie.
  • Poziom 16  
    harlejowiec napisał:
    Można założyć akumulator o większej pojemności elektrycznej. Będzie wtedy dodatkowy zapas ładunku. A co do rozrusznika to pewnie by się mocniejszy zdał np. od motocykla z silnikiem o większej pojemności skokowej jeżeli podejdzie.




    a czy prądnica da rade naładować większy akumulator np 7Ah?? nominalny ma być 4Ah

    Moderowany przez MakroSerwis:

    Czy Kolega nie zauważył polecenia moderatora, zawartego w poprzednim poście? Proszę o poprawienie tematu, lub trafi on do kosza!

  • Moderator Samochody
    Prądnica ma doładowywać i utrzymywać akumulator w stanie sprawności, a nie go naładować. Założenie większego akumulatora jest dobrym pomysłem, a czy będzie trzymał, to zależy od sposobu eksploatacji.
  • Poziom 26  
    raper6 napisał:

    a czy prądnica da rade naładować większy akumulator np 7Ah?? nominalny ma być 4Ah


    To tak jak bys powiedzial, ze jak zamontujesz wiekszy bak na paliwo, to dystrybutor na stacji benzynowej nie da rady go zatankowac :D
  • Moderator Samochody
    Twój problem tkwi w zbyt małej mocy rozrusznika, a nie w pojemności akumulatora, więc na tej kwestii się skup. Robiąc tuning tego typu, należy wszystkie powiązane z tym sprawy wziąć pod uwagę, dlatego zajmować się typ powinni fachowcy, a przynajmniej wymaga to wcześniejszej konsultacji. W zależności od budowy rozrusznika, powinno udać się w pewnym stopniu podnieść jego moc, przezwajając uzwojenia. Musi to jednak zobaczyć specjalista od silników elektrycznych.
  • Poziom 16  
    MakroSerwis napisał:
    Twój problem tkwi w zbyt małej mocy rozrusznika, a nie w pojemności akumulatora, więc na tej kwestii się skup. Robiąc tuning tego typu, należy wszystkie powiązane z tym sprawy wziąć pod uwagę, dlatego zajmować się typ powinni fachowcy, a przynajmniej wymaga to wcześniejszej konsultacji. W zależności od budowy rozrusznika, powinno udać się w pewnym stopniu podnieść jego moc, przezwajając uzwojenia. Musi to jednak zobaczyć specjalista od silników elektrycznych.


    rozrusznika nie mogę wymienić nie ma innego mocniejszego gdy krece na prostowniku i napiecie jest cały czas 12V jest ok zapala jak na samym akumulatore spada do 10,5v i za wolno kręci