Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z niskimi tonami .

coolio78 28 Mar 2008 01:45 1533 10
  • #1 28 Mar 2008 01:45
    coolio78
    Poziom 9  

Witam, Panowie mam problem z nagłośnieniem mojego samochodu, dodam jeszcze, że nie mam doświadczenia i nie wiem czy spełniłem zasady, dlatego proszę o wyrozumiałość:

Moje auto to cytryna Xsara II 2,0HDI 2000r 5d

1) Nowe radio Sony Mex-BT2500 4x50WATT

2) do przednich drzwi nowe głośniki JBL
    2x165mm jednodrożne ( Moc 45W RMS Max 135W Skutecznosć 91dB Pasmo przenoszenia 55Hz -20kHz ).

3) do tylnych drzwi nowe głośniki Helix E105 dwudrożne (40 RMS MAX 80W Skuteczność 90db, Pasmo przenoszenia 65Hz-22kHz)

4) Tweetery pozostawiłem fabrycznie zamontowane w podszybiu.

Całość podłączyłem do fabrycznej instalacji Xsary. Dźwięk jest fajny przestrzenny TYLKO !!!! Wogóle nie ma basu w woferach i wszystko gra na wysokich tonach nawet jak wyreguluję radio, po dłuzszym słuchaniu tego radia boli mnie głowa bo ten zestaw gra na wysokich tonach i wogóle nie ma basu. Co może być tego przyczyną. Proszę o radę jeśli ktoś miał podobny problem bo ja jestem załamany.......

Może w fabrycznej istalacji jest jakaś zwrotnica, która psuje ten dźwięk, ale jak to sprawdzić ?????

Dodam tylko tyle, że w moim aucie służbowym fiat punto mam badziewne radio i pewnie badziewne dwa głośniki + 2 tweetery a dźwięk jest piękny i mocno podbity basem, dlaczego więc u mnie nie chce tak grać jak w tym fiacie ???? Co jest nie tak, proszę was o radę co mam zrobić ?????

Post był raportowany . Ozdobniki w tytule niepotrzebne , masz problem i chcesz go szybko rozwiązać ale nastepnym razem stosuj się do regulaminu . Sylwek