Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

(Problem) z regulacją głośności.

28 Mar 2008 14:25 1182 3
  • Poziom 9  
    Witam, mam tai mały problemik. Jestem lekko mówiąc laikiem, lecz postanowiłem sam zbudować małą aktywną kolumienkę.
    3 głośniki, zwrotnica, wzmacniacz i zasilacz... podłubałem i wszystko śmiga :)
    Zwrotnica i wzmacniacz kupione na allegro, zwrotnica fajniutka pasma ładnie przenosi nic nie gubi.. słychać jak na moich kolumnach technicsa, poprostu bomba, wzmacniacz to takie małe przyjemniutkie urządzonko podobno po 35W na stronę, nie wnikam, moc mi nie potrzebna ważne, że gra i się nie grzeje. Obudowa gotowa, wszystko pasuje i już niby można wykańczać jak stwierdziłem, że brakuje jednego małego elementu (mam nadzieję, że małego ;))... Jak można się domyślić wszystko po włączeniu jest automatycznie ustawione na full a co za tym idzie trochę buczy... Problemem też jest to, że miała być to kolumienka dla siostry do laptopa, lecz po podłączeniu gra tak głośno, że gdy w Windowsie głośność jest na około 5% a Winampie na 3-5% jest ok ale potem już jest duuużo za głośno i właśnie to mi nie pasuje.
    Jest taka możliwość aby prosto i nie za dużym kosztem zrobić coś w rodzaju regulacji głośności? Tak aby po włączeniu nie buczało, żeby z komputera można było pracować na 50% nie na 5%? Mam nadzieję, że nie zamotałem za bardzo i liczę, że ktoś podpowie mi jak to zrobić.
    Dziękuję, przepraszam za błędy i liczę na jakieś konkrety.
    Pozdrawiam.

(Problem) – ozdobnik? -->REGULAMIN pkt 11.
    Następnym razem będzie OSTRZEŻENIE. [hefid]
  • Specjalista - Mikrokontrolery
    wstawic dzielnik rezystancyjny na wejsciu.

pozatym opis tego dzialu brzmi:
    "Konstrukcje DIY