Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

skoda octavia 2005r alarm exus V5 smart

Michał Ogorzałek 30 Mar 2008 17:25 2696 14
Optex
    Michał Ogorzałek
    Level 10  
    witam, koledzy pomozcie bo jestem zielony troche, kupilem sobie octavie i od razu alarm V5, i tu sie chyba pospieszylem bo rozebralem sobie wszystko do podlaczenia i zglupialem, nie wiem co do czego calkowicie inaczej ja w tej starej skodzie, czy moglby mi ktos pomoc, bardzo prosze jestem instalatorem ale to autko mnie troche przestraszylo a na forum nie moge za bardzo nic do niej znalezc, za kada pomoc z gory dziekuje i pozdrawiam.
    Kamery 3D Time of Flight - zastosowania w przemyśle. Darmowe szkolenie 16.12.2021r. g. 10.00 Zarejestruj się
  • Optex
    cardiag
    Level 30  
    alarm ma sterować centralnym zamkiem?
    mr-perch
    Level 28  
    Zerknij do działu Zabezpieczenia i Alarmy. Ale zanim cokolwiek napiszesz, poczytaj archiwalne posty.
    milejow
    Level 43  
    Ta octavia jest juz na can,ie a exsus do niej to pozorna oszczednosc
  • Optex
    Michał Ogorzałek
    Level 10  
    tak ma sterowac centralnym, na jakiej zasadzie to dziala bo w innych skodach na otwieranie dawalo sie opor i chodzilo a tu nie, chyba ze mniejszy ma byc, wie ktos jaki opor i gdzie go podac, moze ja zle cos robie.

Dodano po 1 [minuty]:

milejow wrote:
    Ta octavia jest juz na can,ie a exsus do niej to pozorna oszczednosc

moze i oszczednosc ale ufam tej firmie juz od wielu lat i jest ok.
    mr-perch
    Level 28  
    Nie chcesz czytać - masz problem podwójny.
    Michał Ogorzałek
    Level 10  
    witaj mr-perch, szukalem w tym dziale i w innych ale nie ma nic oprocz jednego postu na temat tej nowej octavi ale z alarmem DOG, a to mi nic nie daje, czy nikt nie robil takiego autka?
    milejow
    Level 43