Problem z poprawna regulacja
Mam silnik ADZ 1,8 90KM to jest prawie to samo co ABS (w VW VENTO)
instalacja gazowa z BINGO-M z Lovato
Auto chodziło źle już od kupna... (na gazie) widać efekt dziury... Przy przyspieszaniu mu brakuje chwila przerwy i dopiero po chwili dostaje szczała, tak samo jest przy ruszeniu z miejsca, na benzynie spokojnie obróci kołami na gazie prawie gaśnie
Po podłączeniu do Bingo-M już mi cos nie grało...
Dane z mojego BINGO:
PWA 65 (wydaje mi się ze nisko przy ustawieniu na 85 i wejściu w tryb nauki po poleceniu zwiększ obroty do 3tys jest duży problem zakończyć naukę, nie można osiągnąć tych 3tys obr. choć z 4 mam na obrotomierzu)
Minimalne otwarcie ma jałowym to -10 kroków max to +20
Minimalne przy dużym obciążeniu to -40 a max to +45
cut-off nieaktywny... po aktywowaniu i ustawieniu na np 1200 obrotów i 25%... to już przy dodaniu gazu czyli przekroczeniu 1200 pojawia się napis zubożenie mieszanki aktywna cut-off (nie wiem jak to ma być, ale chyba ma być aktywne przy hamowaniu silnikiem?, ale to jeszcze nie wielki problem mi się wydaje bo mogę mieć to nieaktywne )
max-ymalne obroty ustawiłem na 6tys temperaturę z PB na LPG to 16st.C, a jazda na NORMALNA
A w zakładce konfiguracja:
typ lambdy 0-1V
Pkt. neutralny to 0,44V
typ emulacji to „przebieg „
czas na H to 0,275
czas na L to 0,275
uklad zapłonowy wiadomo 4 cylindry 1 cewka
Pkt przełączenia na gaz to mam 1700 obr/min
przełączenie OPADAJACO (jak lepiej?)
TPS co dziwne mam zaznaczone ze brak (choć wykres rysuje wartość TPS po dodaniu gazu)
czas nakładania benzyna-gaz 0,4sek
Wstępne otwarcie gazu 1sek
Powiedzcie co jak pozmieniać i co tu nie gra
Jak się zabrać za regulację mej instalacji?
Jak regulacje na LOVATO do może jakieś wskazówki czym mam w ogóle na nim kręcić bo nic na nim nie widzę
Oprócz tej tzw. dziury zauważyłem że auto przy osiągnięciu warunków przełączenia na chłodzie nawet jak mam ustawione na 20stC (czujnik założyłem sam na reduktor bo go nie było) to szarpie (po podniesieniu PWA jeszcze bardziej widoczne szarpanie i pojawia się gaśnięcie, ale za to lepsze przyspieszenie jak już jest na obrotach)
Od czego zacząć i co zmienić, aby było dobrze w konfiguracji a później w ustawieniach silnika krokowego.
PS. na benzynie wszystko OK, silnik niedawno po remoncie, filtr gazu wymieniany 8tys km temu filtr powietrza 3 tys km temu.
Mam silnik ADZ 1,8 90KM to jest prawie to samo co ABS (w VW VENTO)
instalacja gazowa z BINGO-M z Lovato
Auto chodziło źle już od kupna... (na gazie) widać efekt dziury... Przy przyspieszaniu mu brakuje chwila przerwy i dopiero po chwili dostaje szczała, tak samo jest przy ruszeniu z miejsca, na benzynie spokojnie obróci kołami na gazie prawie gaśnie
Po podłączeniu do Bingo-M już mi cos nie grało...
Dane z mojego BINGO:
PWA 65 (wydaje mi się ze nisko przy ustawieniu na 85 i wejściu w tryb nauki po poleceniu zwiększ obroty do 3tys jest duży problem zakończyć naukę, nie można osiągnąć tych 3tys obr. choć z 4 mam na obrotomierzu)
Minimalne otwarcie ma jałowym to -10 kroków max to +20
Minimalne przy dużym obciążeniu to -40 a max to +45
cut-off nieaktywny... po aktywowaniu i ustawieniu na np 1200 obrotów i 25%... to już przy dodaniu gazu czyli przekroczeniu 1200 pojawia się napis zubożenie mieszanki aktywna cut-off (nie wiem jak to ma być, ale chyba ma być aktywne przy hamowaniu silnikiem?, ale to jeszcze nie wielki problem mi się wydaje bo mogę mieć to nieaktywne )
max-ymalne obroty ustawiłem na 6tys temperaturę z PB na LPG to 16st.C, a jazda na NORMALNA
A w zakładce konfiguracja:
typ lambdy 0-1V
Pkt. neutralny to 0,44V
typ emulacji to „przebieg „
czas na H to 0,275
czas na L to 0,275
uklad zapłonowy wiadomo 4 cylindry 1 cewka
Pkt przełączenia na gaz to mam 1700 obr/min
przełączenie OPADAJACO (jak lepiej?)
TPS co dziwne mam zaznaczone ze brak (choć wykres rysuje wartość TPS po dodaniu gazu)
czas nakładania benzyna-gaz 0,4sek
Wstępne otwarcie gazu 1sek
Powiedzcie co jak pozmieniać i co tu nie gra

Jak regulacje na LOVATO do może jakieś wskazówki czym mam w ogóle na nim kręcić bo nic na nim nie widzę

Oprócz tej tzw. dziury zauważyłem że auto przy osiągnięciu warunków przełączenia na chłodzie nawet jak mam ustawione na 20stC (czujnik założyłem sam na reduktor bo go nie było) to szarpie (po podniesieniu PWA jeszcze bardziej widoczne szarpanie i pojawia się gaśnięcie, ale za to lepsze przyspieszenie jak już jest na obrotach)
Od czego zacząć i co zmienić, aby było dobrze w konfiguracji a później w ustawieniach silnika krokowego.
PS. na benzynie wszystko OK, silnik niedawno po remoncie, filtr gazu wymieniany 8tys km temu filtr powietrza 3 tys km temu.