Masteriusz tania ładna i bez kolizyjna felga w seryjnym malcu to polonezowskie alu bo mają 5 cali szerokości i ET 28 albo 29 - guma na to 135/70 tył 155/65 i jest ładnie, resoru nie da się łatwo obnizyć- on musi pracować i mieć jakąś charakterystyke a nie byle na sztuke zeby było nisko bo wylądujesz na pierwszej hopce albo łuku tam gdzie drogi już nie ma .
Strona fan podana przez kogoś jest naprawde dobra jak na początek
dolot najlepiej z lewej kratki sprawdzone i u mnie w mocno wysilonym 652
Raiwan - to co nazwałeś najlepszym tuningiem jest śmieszne - dajesz więcej powietrza ok ale razem z tym trzeba i paliwa dodać(to jest zaledwie poprawienie dolotu ale pod warunkiem poskładania gażnika na nowych uszczelkach bo się rozcieknie) , zadnych polerowanych gaźników a ich mechaniczne korekcje , potem zestawy dysz pod poszczególne silniki jak i rurki emulsyjne w gaźnikach .
Trance filtr w miejscu tłumika szmerów również odpada bo jedynie łąpie gorące powietrze znad głowicy i z komory a nie o to chodzi
Sport tłumik i atest
zapomnij albo sport i zadnych atestów i unikanie wszelkich kontroli policji albo turystyczny michael który naśladuje starą poczciwą tekle tylko ze ciszej pierdzi:idea:
po 3 latach doświadczeń z wszelakimi zmianami w zawieszeniach i głównie silniku malca stwierdzam ze jest to za przeproszeniem rzeźba w gó wnie
mam na myśli konkretne dłubanie takie jak wałki rozrządu , mocno modyfikowane głowice , lekkie kołą zamachowe, gaźniki itd bo albo silnik zapierd.... ale zyje krótko , zaczyna się gotować w nim olej , zacierają wały a nawet ukręcają się korbowody 
Strona fan podana przez kogoś jest naprawde dobra jak na początek

dolot najlepiej z lewej kratki sprawdzone i u mnie w mocno wysilonym 652

Raiwan - to co nazwałeś najlepszym tuningiem jest śmieszne - dajesz więcej powietrza ok ale razem z tym trzeba i paliwa dodać(to jest zaledwie poprawienie dolotu ale pod warunkiem poskładania gażnika na nowych uszczelkach bo się rozcieknie) , zadnych polerowanych gaźników a ich mechaniczne korekcje , potem zestawy dysz pod poszczególne silniki jak i rurki emulsyjne w gaźnikach .
Trance filtr w miejscu tłumika szmerów również odpada bo jedynie łąpie gorące powietrze znad głowicy i z komory a nie o to chodzi

Sport tłumik i atest

po 3 latach doświadczeń z wszelakimi zmianami w zawieszeniach i głównie silniku malca stwierdzam ze jest to za przeproszeniem rzeźba w gó wnie

