Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Telewizor LCD 32-jaki kupić?

ania483 02 Apr 2008 21:21 26200 21
    ania483
    Level 2  
    Mam zamiar kupić telewizor LCD. Lecz już z 2 m-ce przymierzam sie do kupna ,ale w sklepach tyle tych modeli ze nie wiem już sama jaki wybrać :|
    Cena tak do 3000zl
    Marka jakaś renomowana, ale niektórzy mówią że, ta zła, a inni ze najlepsza;/?
    Chciałabym żeby miała te nowoczesności i "techniki".
    Można powiedzieć ze jestem zielona w tych sprawach,
    więc będę bardzo wdzięczna za wszystkie odpowiedz:):D
    Spiszę sobie na kartce w punkty i pojdę z tym do sklepu.
    Mam małe pytanka:( co to tunery i ile jest najlepiej posiadać w tv?
    Reakcje 5ms czy 8ms - duża różnica?
    :?::?::?::?:

Przeniosłem z TV. Tytuł poprawiłem oraz treść postu. Reg.pkt.11 14 i 15.[dzimi]
    dzimi
    Moderator
    Osobiście posiadam Samsung 32". Sprawuje się dobrze - ma około 2 lat- jak na razie bez uwag. Zresztą kupowałem w Ol-nie.
    Co do reakcji- jest to czas szybkości reakcji matrycy -im szybsza tym lepiej. Tak więc im krótszy czas reakcji tym lepiej. Co do tunerów- sprawa wygląda tak iż posiadanie przez TV dwóch tunerów pozwala na oglądanie np. TVP1 i jednocześnie podgląd np TVP2 w tzw.PIP. Funkcja użyteczne choć nie niezbędna. Raczej zwróć uwagę na to czy posiada złącza, jakie i ile no i gdzie. Tzn ile ma euro, czy chinch. Wygodnie jest jak masz je pdo ręką np. z biki lub od frontu pozwala to na szybkie podłączenie np. Kamery lub aparatu.
    Ważne też jest n jakiej rozdzielczości max. pracuje.
    Pozdrawiam Olsztyniankę.
    MAREK-serwis
    Level 15