Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

OPEL OMEGA A 1.8i brak iskry

gary1111 06 Apr 2008 17:27 3414 24
Bosch
  • #1
    gary1111
    Conditionally unlocked
    Witam po długim czasie wróciłem do tematu Opla omegi był silnik 2.0i a teraz jest 1.8i ale też od omegi.Jedynym problemem jest brak iskry ,wymieniona cewka w/n ,czyjnik położenia wału,sprawdzone okablowanie ,wymieniony tranzystor w ECU Bosch 0 261 200 368 90 351 650 GG wszystko działa czyli słychać prace wtryskiwaczy ,prace przekażnika głównego a iskry brak.Podczas kręcenia rozrusznikiem napięcie 12V na cewce w/n jest brak jest impulsów na cewke z ECU kabel z ECU do cewki ok.Czy któryś z szanownych kolegów przerabiał juz taki problem
  • Bosch
  • #2
    Michu10
    Level 32  
    jęsli nie ma sygnału na cewke wn a okablowanie ok to ECU
  • #3
    goldwinger
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Nie ma sygnału na cewkę czy na moduł?
  • #4
    gary1111
    Conditionally unlocked
    Koledzy sygnału nie ma na cewke W/N ECU podstawiłem drugie i tez brak iskry Wszystkie zasilania i masy do ECU sprawdziłem zgodnie z opisem AUTODATY i dla mnie to jest szok przecież jest wysterowanie wtrysków słychac przekażnik od pompy paliwa a iskry niema .kolego GOLDWINGER on impuls na cewke dostaje bezpośrednio z ECU
  • Bosch
  • Helpful post
    #5
    goldwinger
    VIP Meritorious for electroda.pl
    To jaki kod silnika?
  • #6
    gary1111
    Conditionally unlocked
    kodu teraz nie pamiętam ale to omega z 1990r silnik 1.8i 8V
  • #7
    adam7009

    Level 40  
    Nie może byc ,że wszystko dobrze a samochód nie pali ,musiałeś coś przeoczyc ,może ma jakies zabezpieczenia czy coś w tym rodzaju ,zimne luty po gazownikach i zanika napięcie ,czy sygnał do cewki ,zwarcie do masy cudów nie ma.
  • #8
    gary1111
    Conditionally unlocked
    no właśnie auto ma oryginalna instalacje gazową holenderską a czy do aparatu zapłonowego powinien być podłączony jakiś przewód?
  • #9
    User removed account
    User removed account  
  • #10
    gary1111
    Conditionally unlocked
    kolego ja robie nie takie fury i nie ma problemu a z tym nie moge dojść do ładu ja dostałem te autko po wymianie silnika ten kolega którego jest te autko twierdzi że na silniku 2.0i autko chodziło tylko mu sie zatarł i dał go do warsztatu na wymiane silnika ale aytko już nie odpaliło brak iskry przecież z pinu 1 z ECu idzie impuls bezpośrednio na cewke W/N a 12V + dostaje po włączeniu stacyjki czujnik obrotów wału czyta bo słychać prace wtrysków a iskry brak przeciez z tego co wiem to w aparacie zapłonowym jest tylko palec rozdzielacza i to wszystko nie mam schematu konkretnego gdzie powinny być masy sugieruje sie schematem AUTODATY i na pinach na których ma być masa w ECU i zasilanie tak samo jest to jestem już zrezygnowany dochodzeniem co jest nie tak gdybym wyciągał sam silnik to może bym prędzej doszedł co może być nie tak
  • #11
    User removed account
    User removed account  
  • #12
    gary1111
    Conditionally unlocked
    tak ECU jest od 2.0 a silnik jest 1.8 ale też z omegi i według autodaty są te same sterowniki
  • #13
    goldwinger
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Z jakiego schematu korzystasz?
    jak dla mnie to tutaj mowa o 18seh a tam jest moduł a nie sterowanie cewki bezpośrednio
  • #14
    User removed account
    User removed account  
  • #15
    gary1111
    Conditionally unlocked
    Koledzy ale te silniki mają tak samo zamontowany czyjnik położenia wału czyli w bloku z tego co mówi właściciel to ten silnik 1.8 był wyciągany też z omegi ja juz się pogubiłem
  • #16
    User removed account
    User removed account  
  • #17
    gary1111
    Conditionally unlocked
    mam CDIFa ale nie wiem czy nim coś zrobie przy tym ECU
  • Helpful post
    #18
    User removed account
    User removed account  
  • #19
    triomax
    Level 14  
    koledzy 1,8 a 2,0 to przecież dwa różne systemy jak to ma chodzić?
  • #20
    gary1111
    Conditionally unlocked
    tylko dziwi mnie to że jest taki sam czujnik obrotów zamontowany w tym samym miejscu czyli w bloku silnika,podłonczenie wtrysków taka sama kostka,przecież w tym silniku nic wiecej z elektryki majacą wpływ na iskre niema
  • Helpful post
    #21
    User removed account
    User removed account  
  • #22
    gary1111
    Conditionally unlocked
    ale kiedy wyciągne czujnik położenia wału i przesuwam koło niego kawałek magnesu to słychac prace wtrysków i przekażnika głównego to przecież powinna być także iskra
  • Helpful post
    #23
    User removed account
    User removed account  
  • #24
    gary1111
    Conditionally unlocked
    Czyli zostaje szukanie silnika 2.0i
  • #25
    gary1111
    Conditionally unlocked
    Szanowni koledzy zamontowałem silnik 2.0 i autko chodzi super to wychodzi na to że jedyna różnica tych silników pod względem elektryki to inne zębatki na wale dające sygnał dla czujnika wału.Dziękuje wszystkim za cenne podpowiedzi a w szczególności dla kolegi LElectricfil.