Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
TermopastyTermopasty
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Czy tranzystor symetryczny to to samo co triak?

07 Kwi 2008 20:15 2652 29
  • Poziom 10  
    Czy tyrystor symetryczny, to to samo, co triak? Czy może triak jest tylko jakimś rodzajem tyrystora symetrycznego? :) Z góry dziękuję za pomoc :)
  • TermopastyTermopasty
  • Pomocny post
    Poziom 38  
    Tak.
    Google sie kłania.
  • Poziom 10  
    Witam ponownie, nadmienię tylko, że jestem absolutnie zielona w sprawach elektroniki, ale z konieczności zawodowej zajmuję się tłumaczeniami tekstów o tej tematyce, więc proszę o wyrozumiałość. Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć, jak nazwać po polsku część pogrubioną przeze mnie w poniższym tekście:

https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic404852.html

F04: Simultaneous empty and overflow (pressure switch stuck on empty). If the
    pressure switch contact is stuck on empty the washing machine loads water until
    reaching the overflow. The drain pump is automatically started by the contact on
    the overflow pressure switch.
    • Check the efficiency of J3 connector contacts on the card.
    • Check pressure switch status checking J3 wiring connector pins:
    - 2-4 ohm continuity - tub empty
    - 2-3 ohm continuity - full tub
    - 2-1 ohm continuity - tub overfilled, at least halfway up door glass
    • Check wiring of connector J3/pressure switch
    • Replace pressure switch
    • Replace card.

Tłumaczę kody usterek, tyle, że do innej pralki i ten termin pojawia się praktycznie w każdym miejscu i ciężko mi dobrać jakieś tłumaczenie, które będzie pasować wszędzie. W mojej wersji roboczej są "kontakty złącza/y". Wszelkie sugestie mile widziane. Pozdrawiam wszystkich pomocnych :)
  • Pomocny post
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Witam.