Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Opel Omega b 2,5v6 - przeskakiwanie paska na wale korbowym

dominik199 08 Apr 2008 07:45 2435 7
  • #1
    dominik199
    Level 13  
    Witam wszystkich i mam pytanie gdyz posiadam omege 2,5v6 od 3 lat zmieniałem w nim juz 2 razy rozrzad i nigdy nie miałem z nia problemu a po ostatniej wymienie rozrzadu kopletnego przeskakuje mi pasek o 2 zabki na wale korbowym.Pomóżcie mi z tym problemem bo wszyscy mechanicy z okolicy wysyłaja mnie do serwisu, ale podejrzewam ze oni tez by mieli problem.Pomocy.
    Kamery 3D Time of Flight - zastosowania w przemyśle. Darmowe szkolenie 16.12.2021r. g. 10.00 Zarejestruj się
  • #2
    User removed account
    User removed account  
  • #3
    dominik199
    Level 13  
    Tylko że ja wymieniłem cały kompletny rozrząd pasek i rolki.
  • #4
    rx7hew
    Level 16  
    Jeżeli wszystko dobrze zrobiłeś i założyłeś na pewno dobry pasek(tzn. odpowiednia ilość i jakość zebów, tzw. moduł zęba) nie ma takiej opcji że rozrząd będzie przeskakiwał, coś musi być nie tak. Regulacja naciągu, siły doręceń może któraś rolka felerna lub nie taka jak powinna być
  • #5
    Stanisław 1
    Level 16  
    Nie napisałeś na którym kole przeskakuje.Sprawdź dokładni czy koła rozrządu nie są zbyt mocno wypracowane jak piszesz jest to kolejna zmiana paska ,szczególnie koło na którym pasek przeskoczył i oczywiście rolki na końcu prawidłowy naciąg paska.
  • #6
    R-200
    Level 12  
    Koło na wale też zmieniłeś?
  • #7
    wowka
    Level 28  
    dominik199 wrote:
    Witam wszystkich i mam pytanie gdyz posiadam omege 2,5v6 od 3 lat zmieniałem w nim juz 2 razy rozrzad i nigdy nie miałem z nia problemu a po ostatniej wymienie rozrzadu kopletnego przeskakuje mi pasek o 2 zabki na wale korbowym.Pomóżcie mi z tym problemem bo wszyscy mechanicy z okolicy wysyłaja mnie do serwisu, ale podejrzewam ze oni tez by mieli problem.Pomocy.


    NAjpierw sprawdz na ktorym kole przeskakuje, pamietaj ze jak za duzo przeskoczy to silnika raczej nie oplaci sie juz remontowac. Kola mozna kupic u Mariusza Borowki - to handlarz zajmujacy sie tylko omegami i ma tanie czesci. Co do kolegi "LElectricfil" to pasek z rolkami kosztuje ponizej 500zl wiec jak ktos ma za duzo pieniedzy to moze komus oddac auto na wymiane paska i rolek to wtedy impreza moze i kosztuje pojad tauzena ale zmniana paska i rolek jest niezbyt skomplikowana i mozna to zrobic samemu (zostaje wtedy ponad 600zl na browary ;])
  • #8
    Pawel wawa
    VIP Meritorious for electroda.pl
    PRAWIE jak"pasek z rolkami kosztuje ponizej 500zl"
    Remont silnika PRAWIE pewny.
    Ale kto co lubi... za 600 zł można na jakiś czas zapić stratę autka...