Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Reanault Megane '00 przeskakuje gaz nie mozna jeździć

zakres 08 Apr 2008 23:09 2647 7
    zakres
    Level 10  
    Prosze o pomoc
    Posiadam Megane 2000r kombi 1,4 16v z instalacja gazowa
    ostatnio pojawil sie problem, gdy odpalam samochod i po jakims czasie 5-7 minut (pewnie i tak dlugo) przy odpowiedniej temp silnika przelacza sie na gaz , ale po paru minutach zaczynaja mrugac kontrolki od gazu i piszczec i samochod spowrotem przelacza sie na benzyne . wczesnie tylko sporadycznie to robil teraz juz wogole nie moge jezdzic na gazie ( ewentualnie 2-3km ) . Wiem ze mam sie udac do jakiegos gazownika ale nie o to mi chodzi, chce sie sam uporac z problemem
    Pozdrawiam
    ptaszek1975
    Level 30  
    Musisz go zdiagnozować.
    zakres
    Level 10  
    ptaszek1975 wrote:
    Musisz go zdiagnozować.

No wlansnie jestem laikiem jesli chodzi o samochody , i nie wiem od czego sie zabrac , czy filtry .... czy cos innnego
    Labobas
    Level 17  
    Instalka to sekwencja czy II generacja.W takich przypadkach to najlepiej podpiac kompa gazowego pod program do ustawiania.Wtedy moze sie okazac ,ze cs sie poprzestawialo,ktorys z parametrow.
    zakres
    Level 10  
    tak jest to sekwencja, ale duzo na ten temat nie napisze bo sie nie znam , moge tylko prosic o jakies porady
    milejow
    Level 43  
    zakres wrote:
    ptaszek1975 wrote:
    Musisz go zdiagnozować.

No wlansnie jestem laikiem jesli chodzi o samochody , i nie wiem od czego sie zabrac , czy filtry .... czy cos innnego