milejow wrote: zakres wrote: ptaszek1975 wrote: Musisz go zdiagnozować.
No wlansnie jestem laikiem jesli chodzi o samochody , i nie wiem od czego sie zabrac , czy filtry .... czy cos innnego
No wlasnie,kompletnie nie masz pojecia a chcesz zabierac sie za to sam.Tyle bezpiecznie,ze zabierac sie bedziesz do wlasnego auta,nikomu nie narobisz problemu tylko sobie.Sekwencja to bardzo zaawansowana instalacja,dodatkowo siedzi w tez dosc skomplikowanym silniku.,,Wkretakiem i probowka,, wiele nie zdzialasz.Lepiej daj zarobic specjalistom,trobiac samodzielnie,koszty moga mocno wzrosnac
otoz wyglada to tak pojechalem do gazownika , stwierdzil on brudne filtry ktore zostaly wymieniione i nic to nie pomogle potem podlaczyl urzadzenie do skanowania sondy i stwierdzil ze wynienią sensor ciśnienia , mialem stary "..pressure ..13 chyba v" teraz mi zalorzyl Sensor ciśnienia gazu ELISA typ 2
AE025 z tym ze jest on chyba 25 v czy w , mowil ze 13 juz nie ma i dlatego zaklada wiekszy i mocniejszy ,
no i to pomoglo !!!!!!!! jezdzilem na gazie 2 dni bez problemu i na 3 dzien cos sie zepsulo , tzn przelacznik w samochodzie przestal pokazywac stan gazu i czy lpg czy beznzyna , czasami mieszalo mu sie bo pokazywal ze nie ma gazu a jade na gazie i benzynie jednoczesnie , a teraz juz wogole sie nie wlacza jakby nie dostawal prądu !!!!
Dodano po 1 [minuty]: Labobas wrote: Instalka to sekwencja czy II generacja.W takich przypadkach to najlepiej podpiac kompa gazowego pod program do ustawiania.Wtedy moze sie okazac ,ze cs sie poprzestawialo,ktorys z parametrow.
toz wyglada to tak pojechalem do gazownika , stwierdzil on brudne filtry ktore zostaly wymieniione i nic to nie pomogle potem podlaczyl urzadzenie do skanowania sondy i stwierdzil ze wynienią sensor ciśnienia , mialem stary "..pressure ..13 chyba v" teraz mi zalorzyl Sensor ciśnienia gazu ELISA typ 2
AE025 z tym ze jest on chyba 25 v czy w , mowil ze 13 juz nie ma i dlatego zaklada wiekszy i mocniejszy ,