Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Cagiva Elefant 350 w 12. nie pali z rozrusznika.

06 Kwi 2008 18:59 6211 26
  • Poziom 14  
    Witam posiadam od niedawna motocykl Cagiva Elefant 350w mój problem polega na tym, że nie wiem jaki klucz przychodzi tam do świecy mam klucz rurkowy 19" ale nie chce wejść do świecy bo jest ona umieszczona dość głęboko. i mam pytanko jaki to ma być klucz i czy czasem nie będzie pasował tam tylko jakiś firmowy klucz?? proszę o pomoc.Cagiva Elefant 350 w 12. nie pali z rozrusznika.

    Regulamin pkt 11 proszę poprawić. goldwinger
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Pomocny post
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Prawdopodobnie 16
  • Poziom 14  
    ok dzięki. Ale dzisiaj wkładałem tam nakładkę na klucz 17" i wydawał się być za mały
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Jeżeli nasadka nie była przedłużana to nawet jeżeli dobry rozmiar byś założył to i tak nie wejdzie
    Swoja drogą może być też 18mm
  • Poziom 14  
    Witam nasadka była dobrej długości ale zdawała się być za mała więc chyba 18 ale o bardzo chudych ściankach. Jak sądzi Kolega?? Teraz nagle był mi potrzebny klucz bo silnik ledwo co zapalał i na dodatek go zalałem.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Wg. katalogu iskry ma być 21mm ale z opisu kolegi widzę że ta opcja odpada
    Najlepiej podjechać pod sklep i na miejscu dopasować klucz
  • Poziom 14  
    Nie podjade bo silnik jest zalany i nie odpala
  • Pomocny post
    Poziom 16  
    musisz wydac 20zł i kupić klucz do swiec motocyklowych;] Ma inna grubosc scianek niz te samochodowe. Pozatym jak by był zalany to wystarczy go pchnac i ma zapalić;]
  • Poziom 14  
    Witam dziękuję za informacje kupiłem klucz do świec, odkręciłem świecę i okazało się że świeca nie jest zalana i daje iskrę, po chwili namysłu rozkręciłem gaźnik i okazało się że w komorze pływakowej niem ani grama paliwa. Więc chyba już wiem dlaczego nie pali musiał zapchać się gaźnik jak myślicie Drodzy Koledzy??
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    nas pytasz?
    a kto ma gaźnik w ręku i widzi zawór iglicowy itd.?
  • Poziom 14  
    Ok juto rozłożę gaźnik na części pierwsze i przeczyszczę wtedy dam znać o efektach. Dzięki.
  • Poziom 14  
    Witam rozmontowałem gaźnik i okazało się że zawór pływakowy się zawiesił a przy okazji jedna dysza była zapchana. Silnik pali bez problemu.
    Cagiva Elefant 350 w 12. nie pali z rozrusznika.
  • Poziom 14  
    Witam mam następny problem z motocyklem. Udało mi się usunąć zatory w dyszach i motor zaczął palić lecz tylko jeśli go popchnę, natomiast nigdy nie może wystartować z rozrusznika. Kiedy go kupowałem to palił na zimno z rozrusznika bez problemu. Gdzie muszę szukać problemu?
    Cagiva Elefant 350 w 12. nie pali z rozrusznika.
  • Pomocny post
    Poziom 16  
    musisz zmierzyc sprezenie tego silnika od tego bym to zaczynał.

    Jesli to 4t to ustawić poprawnie luz zaworowy.
  • Pomocny post
    Poziom 32  
    Jest to na pewno 4t, najpierw naładował bym do pełna akumulator i próbował.
  • Poziom 14  
    Witam silnik nie chce startować nawet z w pełni naładowanym akumulatorem. Gdzie i ile będzie kosztowało urządzenie do pomiaru ciśnienia w cylindrze??
  • Pomocny post
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Sprawdzić spadek napięcia i czy jest iskra
  • Pomocny post
    Poziom 18  
    a jak go palisz?? powaznie pytam! motocykle sa na to czule!
    grzebales przy gazniku a uklad ssania dobrze poskrecales/ustawiles?
    przy odpalaniu ssanie na maxa i zero gazu!!! jak dodasz gazu to go zalejesz!!
  • Poziom 14  
    Witam. W gaźniku czyściłem tylko dysze i odwiesiłem zawór płyawkowyCagiva Elefant 350 w 12. nie pali z rozrusznika. a przy ssaniu nie grzebałem. Zapalam moto w ten sposób: wrzucam mu drugi bieg rozpędzam się wciskam na rozrusznik i puszczam sprzęgło wtedy zapala. kiedy silnik jest zimny wystarcza ustawić na pół ssania. Ciekawostka jest taka że kiedy przy rozruchu z rozrusznika wyciągnę ssanie choć na połowę to rozrusznik już prawie wcale nie ma siły kręcić i momentami staje w miejscu. Motocykl ostatnio zaczął palić olej może dlatego traci ciśnienie w cylindrze??
  • Pomocny post
    Poziom 16  
    A ja z doświadczenia wiem jedno, cieżko pali = Luz zaworowy.

    Objaw który tutaj opisujesz wskazuje na uszkodzenie mechanizmu rozruchowego, słaby akumulator, lub poprostu jesli jest uszkodzenie układu odpreznika.
  • Poziom 14  
    Witam Dziękuję za informacje. Myślę że akumulator jest słaby i rozrusznik ma luzy na manetkach bo słychać że chodzi bokami. Dzięki za pomoc. Ale pozostaje jeszcze kwestia tego że na zimno motor pali olej. Co może być przyczyną pierścienie lub uszczelka pod głowicą??
  • Pomocny post
    Poziom 16  
    pewnie ktos dawał czadu na zimnym silniku i pierscienie nie sa w najlepszej kondycji.
  • Pomocny post
    Poziom 42  
    Uszczelniacze zaworowe...
    Luzy na prowadnicach--
    Wypalone zawory
    wytarte/zapieczone pierścienie
    olej czysty? nie ma w nim paliwa?
    Z opisu uruchamiania wynika że rozrusznik ma problem z obróceniem silnikiem - jak napisałeś stoi dęba, jeśli kilka razy potrzymałeś go na zblokowanym to masz rozrusznik do roboty.
    Zacznij od doprowadzenia instalacji rozruchowej do porządku, ma kręcić a nie się męczyć, żeby wyeliminować inne przyczyny takie jak za wczesny zapłon zdejmij fajkę ze świecy, oczywiście wsadz w nią inną świecę i do masy żeby modułu nie upalić...
  • Poziom 14  
    Witam Dziękuję z pomoc. Olej był świeżo po wymianie więc chyba czysty chociaż nigdy nie wiadomo.... Robił to poprzedni właściciel więc nie wiem czy w oleju czegoś nie ma. A ten eksperyment ze świecą już robiłem i iskra jest ładna. Tylko problem tkwi w za niskich obrotach rozrusznika rozkręcę go i zobaczę w jakim jest stanie. Dziękuje za informacje.
  • Pomocny post
    Poziom 42  
    Sprawdz dokładnie połączenia przy przekaźniku rozrusznika, dobrze by było zmierzyć jakie napięcie jest za przekaźnikiem, może się okazać że to właśnie on jest winny a nie rozrusznik...
  • Poziom 14  
    Ok sprawdzę to i dam znać. Dzięki
  • Poziom 14  
    Witam podejrzewam że rozrusznik nie kręci bo jest zniszczony komutator i szczotki są do wymiany.